هوا سرد می شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:کوروش بهادری مدیر کل هواشناسی استان خوزستان درباره آخرین وضعیت آب و هوای استان خوزستان، گفت: امروز بارش باران خوبی را در سطح استان داشتیم و میزان بارش به قدری بوده است که بسیاری از مدارس در شهرستان‌های استان تعطیل شدند.

وی افزود: در منطقه تالاب و اندیکا بارش برف نیز داشتیم و به عزیزانی که قصد سفر به این منطقه را دارند حتماً توصیه می‌شود که زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

بهادری در ادامه گفت: بارش‌ها امروز ادامه خواهد یافت و فردا نیز با شدت کمتر ادامه می‌یابد، فردا در برخی از نقاط پیش بینی مه صبحگاهی خواهیم داشت. بارش‌ها تا الان بسیار عالی بوده است و در برخی نقاط مثل دزفول و اندیمشک ۵۰ میلی‌متر ، بُستان ۳۰ میلی‌متر، لاری ۳۰ میلی‌متر، شوشتر حدود ۴۰ میلی‌متر بارش داشتیم.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در پایان تصریح کرد: در حال حاضر به لحاظ آلودگی هیچ مشکلی در استان نیست و هوا بسیار صاف است و تنها پدیده مه صبحگاهی و کاهش دمای ۳ تا ۵ درجه را تا روز جمعه خواهیم داشت و از دیروز مشکل ریزگردها، گرد و غبار حل شده است و اکنون میزان غلظت آلاینده‌ها به زیر ۱۰۰ رسیده است .

استان خوزستان استانی در جنوب غربی ایران است، که در کرانه خلیج فارس قرار دارد و مرکز تولید نفت و گاز ایران به‌شمار می‌ آید و زمان زیادی است درگیر آلودگی و ریزگردهای بسیاری است که مشکلات بسیاری را برای مردم بوجود آورده است و در بسیاری از روزهای سال وضعیت هشدار دهنده ای را برای مردم و گروه های حساس بوجود آورده که محدودیت رفت و آمد را به دنبال داشته است که خوشبختانه با توجه به بارندگی هایی که از دیروز در سطح استان اغاز شده است وضع هوای استان در شرایط مطلوبی به سر می برد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.