آخرین وضعیت پتروشیمی در مسابقات آسیایی

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:تیم پتروشیمی بندر امام در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا تیم مونو ومپایرز تایلند را با نتیجه ۱۱۱ بر ۶۰ درهم کوبید.

در روز چهارم مرحله مقدماتی رقابت‌های بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا در چنژو چین تیم پتروشیمی بندر امام در سومین دیدار خود در این مسابقات به مصاف مونو ومپایرز تایلند رفت.

در این دیدار شاگردان مهران شاهین‌طبع همچون دیدار قبلی خود با نماینده فلسطین برتر از تیم حریف ظاهر شدند و با دفاع خوب و مستحکم، ریباندهای مناسب و حمله‌های سازمان‌دهی شده به دشت امتیاز پرداختند.

پرتاب‌های سه امتیازی سیدنوید نیکتاش، سعید داورپناه، سجاد مشایخی و امتیازآوری‌های ویلی وارن و میثم میرزایی باعث شد رفته رفته اختلاف امتیاز افزایش پیدا کند و مهران شاهین‌طبع در کوارتر چهارم این دیدار همچون دیدار قبلی به محمدرضا بهرام‌زاد و محمدحسین ذاکری مجال بازی بدهد.

با ورود این دو بازیکن جوان و با آتیه، تیم پتروشیمی جان تازه‌ای گرفت و روند امتیازآوری این تیم تداوم پیدا کرد و در نهایت این مصاف با حساب ۱۱۱ بر ۶۰ و با پیروزی بلامنازع مردان مهران شاهین‌طبع به پایان رسید.

تیم پتروشیمی بندر امام در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی این مسابقات امروز سه‌شنبه ساعت ۱۷:۱۵ به وقت تهران باید به مصاف چووکز تو گو فیلیپین برود. تیمی که در روز نخست بی‌سی‌ آستانه قزاقستان را با نتیجه ۷۳ بر ۶۵ شکست داد.

پتروشیمی بندر امام در صورت پیروزی در این دیدار به عنوان تیم نخست گروه A این رقابت‌ها به مرحله حذفی صعود خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.