هافبک تیم فوتبال جوانان نفت اهواز: دوست دارم روزی به فولاد خوزستان برگردم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:امیر رضا افشاری هافبک طراح و آینده دار تیم فوتبال جوانان نفت اهواز که از هافبک خاطر خوش فکر استان محسوب می باشد و به گواه کارشناسان فوتبال خوزستان آینده درخشانی در انتظارش هست در مورد فوتبالش به سوالات فیروز بیگلری خبرنگار ما پاسخ داد.
عصر جهان:ابتدا خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟
امیر رضا افشاری متولد ۱۳۷۹
عصر جهان:فوتبال را از چند سالگی و از چه تیمی شروع کردید؟
افشاری:فوتبال را از ۷سالگی و از تیم پتروشیمی بندر امام شرو کردم.
عصر جهان:در چه تیم های حضور داشتید و چه عناوینی را کسب کردید؟
افشاری:من چهار سال با فولاد بودم که حاصل آن نایب قهرمان زیر ۱۳سال ، قهرمان نونهالان لیگ برتر، و دو عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان ایران با تیم نوجوانان فولاد خوزستان


عصر جهان:چی شد بعد از چهار سال از فولاد جدا شدید؟
افشاری:خوب مربی جوانان نظری مساعدی روی من نداشت  و من تصمیم گرفتم که به تیم جوانان نفت اهواز بیایم خدا روشکر با کمک مربیانم وضعیت خیلی خوبی دارم.
عصر جهان:با توجه به اینکه چهار سال در فولاد حضور داشتید و حال در تیم نفت اهواز هستید شرایط دو تیم را چطور می بینید؟
افشاری:فولاد باشگاه حرفه ای و بزرگ است و دارای آکادمی حرفه ای هست در سطح آسیا است اما باشگاه نفت اهواز هم از امکانات خوبی برخوردار است و بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است و در بازیکن سازی حرف اول را میزند.
عصر جهان:در بازی روز جمعه بازی خوبی در مقابل فولاد داشتید تا جاییکه همه شما را مورد تحسین قرار دادند در این مورد صحبت کنید؟
افشاری:آره خدا روشکر بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم خیلی چیزها را برای خیلی ها ثابت کنم و بی صبرانه منتظر این بازی بودم چرا که حرف های زیادی برای گفتن داشتم و خوشحالم که توانستم بازی خوبی را به نمایش بگذارم.


عصر جهان:مشخص است که هنوز به فولاد خوزستان علاقه مند هستید دوست دارید بار دیگر در فولاد بازی کنید؟
افشاری:بله دوست دارم به فولاد برگردم؟ اما فعلا در خدمت تیم خوب نفت اهواز هستم که از مربیان با تجربه و با دانشی سود می برد باید دید در آینده چه اتفاقی پیش خواهد آمد.
عصر جهان:آرزوی فوتبالی امیررضا افشاری چیست؟
افشاری:آرزوی هر فوتبالیستی پوشاندن پیراهن مقدس تیم ملی است که من نیز آرزوی بازی کردن در تیم ملی هستم و بعد حضور در تیم های اروپایی
عصر جهان:از بهترین و بدترین خاطره ورزشی ات بگوید؟
افشاری:بهترین خاطره دو سال متوالی قهرمانی با تیم نوجوانان فولاد بود و  بدترین خاطره جدا شدن از جوانان فولاد
عصر جهان:فوتبالت را مدیون چه کسانی می دانید؟
افشاری:آقایان یوسف مدهوش، حمیدرضا نفریان ،میثاق دهقان، علی محمد غیبی ،حمید نادریان فر علی اکبر مهدی پور،موسی سواری، سیروس کرد و حبیب علایی


عصر جهان:الگوی اخلاقی و فنی ات کدام بازیکن است؟
 افشاری:در ایران مجتبی جباری و خارج از ایران اینیستا
عصر جهان:در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟
افشاری:امیدوارم که امسال بتوانیم نتیجه خوبی در لیگ کسب کنیم و به تیم ملی راه پیدا کنم و به هدفی که دارم روز به روز نزدیک تر بشوم سپس از زحمات پدر و مادرم، و یک تشکر ویژه از سیروس خان کرد سرمربی نامی و ارزنده که کمک زیادی به من کردند و همچنین از آقای حبیب علایی در پایان هم از شما آقای بیگلری خبرنگار بی ادعا اما دلسوز خوزستان بابت این گفتگو تشکر و قدرانی کنم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.