مسابقه شعرخوانی کودکان عرب برترین‌های خود را شناخت

عصرجنوب-asrejonoob.ir: به گزارش همشهری، این دوره از مسابقات شعرخوانی کودکان عرب که از آن با نام «فرسان الشعر العربی» یاد می‌شود، با حضور بیش از ۵۰ شرکت‌کننده در رده‌های سنی مختلف در سالن صنعت و معدن اهواز برگزار شد.

موسسه فرهنگی المعلم به عنوان برگزارکننده این دوره از مسابقات، داوری رقابت‌ها را به عبدالعزیز حمادی، عاشور صیاحی، هنا مهتاب و بها الدین حزبه‌ای که از شاعران بنام استان هستند، سپرد. این مسابقات در ۳ رده سنی‌ زیر ۶ سال، ۷ تا ۱۰ سال و ۱۱ تا ۱۵ سال برگزار شد.
در پایان این رقابت‌ها در رده سنی زیر ۶ سال غرام نیسی با خواندن قصیده الوطن مقام اول را کسب کرد. مقام اول رده سنی ۷ تا ۱۰ سال، از آن محمد غلیم زاده برای قصیده علی الظلم ثوری شد و امیرحسین سودانی با قصیده مثل اول در رده سنی ۱۱ تا ۱۵ سال شد. شرکت‌کنندگان در دور نهایی از میان صدها کودکی که برای حضور در این مسابقه اعلام آمادگی کرده بودند، انتخاب شدند.
موسسه المعلم در ابتدا طی یک فراخوان عمومی از خانواده‌ها خواست فایل صوتی شعرخوانی کودکان خردسال را برای موسسه ارسال کنند. افراد برگزیده در این مرحله، فیلم شعرخوانی خود را برای موسسه ارسال کرده و در نهایت ۵۰ نفر برای حضور در مرحله نهایی انتخاب شدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.