آغاز مراحل اجرایی ثبت نام از کاندیداهای شورای شهر

عصرجنوب-asrejonoob.ir: تمامی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در هنگام ثبت نام، باید این گواهی را همراه داشته باشند.

 بنا به اعلام ستاد اینتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ ارائه گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی بوده و تمامی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در هنگام ثبت نام، باید این گواهی را همراه داشته باشند.

زمان ثبت نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳۰ اسفند اعلام شده است و بر اساس اطلاعیه شماره دو ستاد انتخابات کشور و به استناد تبصره ۳  ماده ۲۶ قانون انتخابات شوراها، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه از سوی  داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هنگام ثبت نام الزامی است.

از تاریخ صدور گواهی عدم سوء پیشینه در زمان ثبت نام نباید بیش از سه ماه گذشته باشد و افرادی که قصد ثبت‌ نام در انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها را دارند، باید از هم اکنون به منظور اخذ معرفی به فرمانداری و بخشداری های تابعه مراجعه نسبت به دریافت گواهی مذکور اقدام کنند.

گفتنی است: ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند امسال همزمان  با سراسر کشور در شهرستان شادگان  آغاز و تا ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

 عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.