روزها بد استقلال خوزستان/ قهرمانان یک به یک می روند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: با تمام شدن نیم فصل رقابت‌های فوتبال جام خلیج فارس کشور، تیم‌ها به دنبال تغییر و تقویت تیم خود برای ادامه دادن در نیم فصل دوم هستند.

به گزارش فارس، با تمام شدن نیم فصل رقابت‌های فوتبال جام خلیج فارس کشور، تیم‌ها به دنبال تغییر و تقویت تیم خود برای ادامه دادن در نیم فصل دوم هستند.

شاید نیم فصل دوم را باید نیمه دوم تدبیر مربیان دانست، چرا که مربیان با توجه به ضعف و قدرت تیم و بازیکنان خود در رابطه با بحث نقل‌و‌انتقالات اقدام می‌کنند و افرادی را جذب یا در لیست خروجی خود قرار می‌دهند.

تیم استقلال خوزستان برای بحث نقل‌و‌انتقالات نیم فصل تاکنون به صورت دلچسب عمل نکرده است و تعدادی از بازیکنان سرنوشت‌ساز خود را نیز از دست داده یا در حال از دست دادن است.

پیمان حشمتی، مصطفی ماهی و آلویزنانگ کامرونی سه بازیکنی هستند که کادر فنی تیم استقلال خوزستان برای رفع مشکل تیم خود آنها را جذب کرده است.

حال باید دید که آیا جذب این بازیکنان می‌تواند استقلال خوزستان را در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر و جام باشگاه‌های آسیا کمک کند یا خیر؟

اما از طرفی دیگر رفتن جلال عابدی و به ویژه عزت‌الله پورقاز که از بازیکنان شایسته تیم ملی و مورد انتخاب کارلوس کی‌روش است، امکان ضربه زدن به خط دفاعی استقلال خوزستان را داشته باشد.

رحیم زهیوی که در همین چند روز اخیر از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت شده، مورد استقبال تیم‌های مطرح و برتر کشور مانند تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران و پرسپولیس قرار گرفته است.

تاکنون خبری مبنی بر رفتن زهیوی از خوزستان نیست اما او گفته است که در صورت خروج از استقلال خوزستان، راهی پایتخت می‌شود و در تیم استقلال تهران یا پرسپولیس توپ خواهد زد.

کاپیتان محمد طیبی و حسن بیت‌سعید دو بازیکن ارزنده دیگر تیم استقلال خوزستان هستند که سپاهان اصفهان چشمان خود را بر جذب بر روی آنها خیره کرده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.