مسئله آب خوزستان اولویت جدی دولت/ معاون رئیس جمهور: مسأله آب در خوزستان یکی از دل‌مشغولی‌های روحانی است

عصر جنوب: معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مسأله آب در خوزستان یکی از دل‌مشغولی‌های رئیس جمهور است گفت: این مسأله در جلسه هیأت دولت مطرح و در پی آن رئیس جمهور به صورت جدی دستور لازم را برای توجه به این مشکل در خوزستان صادر کرد.

حسین‌علی امیری شامگاه سه‌شنبه در حاشیه سفر با استان خوزستان با آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

وی در حاشیه این مراسم با اشاره به ارتباط دولت با جامعه روحانیت و مراجع تقلید همواره در وضعیت خوبی قرار داشته اظهار کرد: به همین دلیل است که هیأت دولت در سفرهای خود در ابتدا دیدار با مراجع تقلید و علما را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سفرهای کابینه هیأت دولت به استان‌های مختلف برای بررسی و رسیدگی به مشکلابات موجود است تصریح کرد: برای این کار در طول هفته حداقل یک برنامه سفر استانی در دستور اعضای دولت قرار داشته و سفر فعلی من به این استان نیز به همین موضوع مربوط می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مساله آب در خوزستان یکی از دل مشغولی‌های رئیس جمهور است خاطرنشان کرد: این مساله در جلسه هیأت دولت به خوبی مطرح شده است و در پی آن رئیس جمهور به صورت جدی دستورات لازم را برای توجه به مساله بی آبی در خوزستان صادر کرد.

امیری با اشاره به آمادگی دولت برای شنیدن سخنان و توصیه‌های علما افزود: وجود شرایط و برنامه‌های مختلف اقتصادی در کشور در سال‌های اخیر باعث وارد شدن فشارهایی بر دولت شد  ولی باز هم دولت توانست با کم کردن تورم ۴۰ درصدی و تزریق کردن بخشی از درآمدهای مربوط به نفت به صندوق توسعه ملی قسمتی از مشکلات را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار با خانواده سردار شهید علی هاشمی از دیگر برنامه‌های حسین علی امیری در استان خوزستان بوده است

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.