اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، از مرز شلمچه بازدید کردند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، از مرز شلمچه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علاءالدین بروجردی، در این بازدید و در جمع خبرنگاران گفت: هر دولتی که در آمریکا سر کار بیاید، مکلف است به تعهد خود در قبال برجام، عمل نماید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: واقعیت این است که نظام استبداد، یک ظلم عظیمی را در حق جامعه جهانی انجام می دهد. وقتی به ظلمی که نظام استبدادی در حق مردم کشورهای فلسطین، عراق و افغانستان انجام می دهد و امروز نیز در یمن در حال انجام است نگاه می کنیم، نمی توان انتظار چندانی از آنها داشت.

بروجردی تصریح کرد: بر اساس آمار رسمی سازمان ملل، حدود ۴۴ هزار کشته و مجروح و ۷ هزار شهید، نتیجه ی این درگیری هاست که توسط نظام استبدادی پایه ریزی شده و از سوی رژیم آل سعود در حال انجام است.

وی گفت: بدون حمایت آمریکا، رژیم آل سعود قادر به انجام این جنایت ها نیست، آمریکا هم تسلیحات نظامی و هم حمایت سیاسی از آل سعود می کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص تاثیر نتیجه ی انتخابات آمریکا بر برجام گفت: برجام یک تعهد رسمی بین المللی است که شورای امنیت سازمان ملل نیز قطعنامه آن را تائید کرده است. از اینرو، هر دولتی که در آمریکا روی کار آید، مکلف به اجرای آن است. و بعید است که ترامپ، ترامپ دوران تبلغات ریاست جمهوری باشد. با این حال این تکلیف را مقام معظم رهبری مشخص فرمودند که اگر آنان برجام را پاره کردند، ما آنرا آتش خواهیم زد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.