عضو فراکسیون ورزش: مدیران گروه ملی فولاد به قول‌هایی که می‌دهند، عمل کنند/ مشکل استقلال‌خوزستان حل نشود از اختیارات قانونی‌مان استفاده می‌کنیم

عصر جنوب – asrejonoob.ir: عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ببینیم آقایان تحرکی جهت حل مشکلات استقلال‌خوزستان ندارند و اقدام عملی انجام نمی‌دهند، مجبور هستیم خودمان ورود و از اختیارات قانونی‌مان استفاده ‌کنیم.

همایون یوسفی درخصوص مشکلات تیم استقلال‌ خوزستان، ‌‌اظهارکرد: متاسفانه باتوجه به این‌‌که مشکل مالکیتی کارخانه گروه ملی برطرف نشده، کمی در پرداخت پول به این تیم نیز مشکلاتی ایجاد شده است.

وی افزود: مدیران گروه ملی فولاد و تیم استقلال خوزستان باید کمی تحرک بیشتری از خود نشان دهند و به قول‌هایی که می‌دهند، عمل کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: قول‌ها بیشتر حرف بوده است و به نظرم دوستان تحرک لازم را برای تامین نیازهای مالی این تیم ندارند. ما هم به عنوان نمایندگان مردم تا حدی می‌توانیم این موضوع را تحمل کنیم.

وی بیان کرد: اگر ببینیم که این آقایان تحرکی ندارند و اقدام عملی هم انجام نمی‌دهند، مجبور هستیم که ورود کنیم. آقایان هم نباید منتظر باشند که از جایی امداد غیبی به آن‌ها برسد و باید خودشان آستین بالا بزنند و وارد کار شوند که متاسفانه تا این لحظه به آن شکل، وارد کار نشده‌اند.

یوسفی درخصوص یک میلیارد تومانی که قرار بود از طریق گروه‌ملی به این باشگاه تزریق شود هم گفت: این موضوع در حال پیگیری است ولی با این کارها مشکل استقلال خوزستان حل نمی‌شود. در هر صورت باشگاه باید موظف و ردیف اعتباری آن معلوم شود و ما هم درخواست این مطالبه را داریم. اگر مشکل حل نشود، ما نیز از اختیارات قانونی خودمان در این زمینه استفاده می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدت زمانی را برای این هشدار در نظر می‌گیرید؟ عنوان کرد: ما روزانه پیگیر این کار هستیم و امید داریم که این مشکل هر چه سریع‌تر حل شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.