رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام: ۲۱ هزار فرصت شغلی در خوزستان ایجاد می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: با توجه به تلاش همه‌جانبه برای ایجاد اشتغال پایدار در کشور و با توجه به نیاز بالای خوزستان، ایجاد ۲۱ هزار فرصت شغلی در سطح این استان جزو برنامه‌های چهار ساله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به شمار می‌رود.

‌محمد مخبر امروز (۷ مهرماه) در آیین بهره‌برداری از ۲۸ مدرسه برکت در مناطق محروم استان خوزستان که در دبیرستان ۱۲ کلاسه برکت در کوی فرهنگیان آبادان برگزار شد، با تاکید بر رفع محرومیت از مناطق محروم خوزستان اظهار کرد: مردم خوزستان در طول هشت سال دفاع مقدس رنج و مشقت‌های زیادی را تحمل کردند و اکنون بخش زیادی از مردم از زندگی کردن در محل تولد خود نیز محروم هستند.

وی همچنین به رشادت‌های آیت‌الله جمی در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: جا دارد از رشادت‌های این روحانی بزرگوار و تلاشگر در طول دفاع مقدس و در دوران حیاتش تقدیر کرد.

مخبر ادامه داد: کمک به اشتغال استان هدف اصلی ما از این سفر است چرا که مردم خوزستان نباید علاوه بر تحمل رنج دوران جنگ، از مشکلات معیشتی و اقتصادی نیز برخوردار باشند.

وی بیان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و توجه ویژه ایشان به خوزستان نیاز است که در راستای خدمت‌رسانی به این استان تلاش کنیم.

مخبر با بیان این‌که در شهرستان آبادان تاکنون اقدامات خوبی در زمینه اشتغال و رونق اقتصاد انجام گرفته است گفت: در حال حاضر ۲۰۰۷ پروژه در سطح این شهرستان آغاز شده و در سال آینده نیز ۱۰۰۰ پروژه برای این منطقه تعریف خواهد شد.

وی افزود: توانمندسازی مردم از نظر اقتصادی یکی دیگر از اهداف اصلی ما به شمار می‌رود.

مخبر همچنین به ایجاد اشتغال پایدار در خوزستان اشاره داشت و گفت: تلاش‌های ما در جهت ایجاد اشتغال برای ۲۱ هزار نفر در سطح خوزستان است که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا چهار سال آینده محقق خواهد شد.

وی پیگیری‌های استاندار خوزستان در جهت محرومیت‌زدایی را قابل تقدیر دانست و افزود: استاندار خوزستان به‌طور جدی به دنبال ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی است و این روحیه تواضع مدیریت استان را نشان می‌دهد.

مخبر تصریح کرد: ایجاد این اشتغال در سطح استان خوزستان بدون شک تحول عظیمی را در استان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا؛ آیین بهره‌برداری از ۲۸ مدرسه برکت با ۱۹۰ کلاس درس، به عنوان هدیه مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان محروم استان خوزستان، صبح امروز و با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرعامل بنیاد برکت و مسئولان منطقه‌ای و استانی در دبیرستان ۱۲ کلاسه برکت در منطقه کوی فرهنگیان آبادان برگزار شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.