افزایش تعداد پلیس نامحسوس در خوزستان/ جریمه های نقدی افزایش داشته است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: نیروهای پلیس نامحسوس در سطح خوزستان افزایش یافته است امیدواریم با اقدامات انجام شده که همگی جهت کاهش آسیب ترافیکی شهری انجام می‌شوند،میزان جرایم کاهش یابد.
سرهنگ قاسم مجدمی اظهار داشت: جریمه‌های نقدی با شدیدتر شدن برخورد نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: بی توجهی به مقررات و قوانین نسب شده و تعیین شده  یکی از مهمترین دلایل جریمه‌ها است. بیشترین جریمه نقدی مبلغ چهارمیلیون ریال است که جهت مصرف مواد مخدر و مواد روانگردان به علاوه امتیاز منفی برای راننده خاطی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: باتوجه به اینکه وظیفه راهنمایی و رانندگی آموزش نیست اما جهت کاهش جرایم و افزایش آموزش عمومی تفاهم‌نامه‌هایی با رسانه ‌ملی بسته شده است که تبلیغات مختلفی به شیوه‌های مختلفی انجام خواهد شد؛ علاوه بر آن اعزام کارشناسان راهنمایی و رانندگی به سازمان‌ها و ادارات از دیگر برنامه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی جهت افزایش آموزش عمومی در زمینه راهنمایی و رانندگی است.

وی با بیان اینکه برخورد با متخلفین نظام ترافیکی شهری بسیار جدی و سرسخت تر از گذشته خواهد بود عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی این اجازه را به هیچکس نمی‌دهد که نظم عمومی و ترافیکی شهر را برهم زند و قطعا برخورد بسیار سختی با خاطی انجام می‌شود.

مجدمی در خصوص ویژه برنامه‌های نیمه دوم سال ۹۵ عنوان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و آموزش پلیس مدارس نظارت بر تردد وسایل نقلیه در محل مدارس جدی‌تر خواهد شد، پلیس مدارس می‌تواند رانندگان خاطی را جریمه کند علاوه بر آن جریمه راننده توسط پلیس مدارس همراه با نمره منفی خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: علاوه براین نیروهای پلیس نامحسوس در سطح شهرها افزایش یافته است امیدواریم با اقدامات انجام شده که همگی جهت کاهش آسیب ترافیکی شهری انجام می‌شوند،میزان جرایم کاهش یابد و شاهد شهری با تنش‌های ترافیکی حداقل باشیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.