شریعتی، فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: طی حکمی از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور، استاندار خوزستان به سمت فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان منصوب شد.

طی حکمی از سوی سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح و رییس کمیته دایمی پدافند غیرعامل کشور، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان به سمت فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان خوزستان منصوب شد. در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی

استاندار محترم خوزستان

به استناد بند پنجم سیاست‌های کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل، ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا و در اجرای مصوبات ابلاغی کمیته دائمی پدافند غیرعامل به شماره ۱۴۴/۳۱۵/۱۲۷ مورخ ۲۰/۴/۱۳۹۱ در خصوص تشکیل قرارگاه پدافند زیستی (شفا) و بنا به پیشنهاد رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، جنابعالی را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان خوزستان منصوب می‌نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و در چارچوب سیاست‌ها و حمایت‌های دولت تدبیر و امید، در اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله با اولویت فرهنگ‌سازی، ایمنی و مصون‌سازی زیرساخت‌ها به منظور ارتقا و آمادگی و توانمندی مقابله با تهدیدات پیش رو در سلسله مراتب قرارگاه‌های عملیاتی مذکور در سازمان پدافند غیرعامل کشور موفق و موید باشید.

از کلیه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح انتظار دارم حداکثر همکاری و مساعدت را مبذول نمایند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح

و رییس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور

سرلشکر پاسدار محمد باقری

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.