پورموسوی: هر تصمیمی بازیکنانم بگیرند با آن‌ها هستم/ بازیکنان از جیب خرج میکنند/ عده ای به دنبال سقوط تیم هستند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به تداوم مشکلات مالی این باشگاه، گفت: با این شرایط باید مراقب باشیم که تیم سقوط نکند و من اکنون به این باور رسیده‌ام که برخی‌ در حال انجام یک سری کارها برای سقوط تیم هستند.

سیداکبر پورموسوی اظهار کرد: واقعیت این است که از هفته گذشته که استاندار خوزستان در تمرینات تیم ما حاضر شد و با بازیکنان صحبت کرد، روحیه بازیکنانم و شرایط‌شان نسبت به هفته قبل خیلی تغییر کرد و بازیکنانم سرحال تمرین کردند و من جا دارد از استاندار خوزستان که با حجم بالای کاری، پیگیر کار ما است، تشکر کنم.

وی ادامه داد: ‌استاندار خوزستان دستور داد که یکی از شرکت‌های اهوازی مبلغی را به عنوان قرض به باشگاه ما پرداخت کند که چک آن هم صادر شد و برای امضای دوم رفت ولی متاسفانه این امضا انجام نشد و ما تا امروز هم امیدوار بودیم که این چک امضا شود و بتوانیم ۱۰، ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان‌مان را پرداخت کنیم و شرایط روحی تیم بهتر شود اما در نهایت این چک امضا نشد و درخواست تشکیل جلسه شد که قرار است این جلسه شنبه هفته آینده برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنانم خودشان را آماده کرده بودند که این مبلغ را بگیرند و به گوشه‌ای از زندگی‌شان بزنند ولی متاسفانه نشد و خودم امروز مانده‌ام که سر تمرین بروم یا نروم! چرا که واقعا سخت است که دوباره به بازیکنام بگویم که نشد و دوباره تحمل کنید.

وی افزود: بدون تعارف بگویم اگر من همین الان به بازیکنان بگویم تا پایان فصل به صورت رایگان بازی کنید به همین صورت بازی می‌کنند اما من می‌گویم این موضوع یک طرفه است و فقط من از آن‌ها خواسته دارم، پس خواسته آن‌ها چه می‌شود؟

پورموسوی با بیان این‌که باشگاه ما هم متاسفانه مقصر است، عنوان کرد: تا دیروز می‌گفتم مسوولان استان مقصر هستند اما اکنون می‌گویم مسوولان باشگاه نیز مقصر هستند؛ چرا که در این چهار ماه نتوانسته‌اند یک ریال پول هم به باشگاه بیاورند و همانطور که من مربی تیم هستم و امور فنی را متحمل می‌شوم، مدیریت باشگاه هم باید قبول کند که حرکتی را انجام دهد و این‌که فقط بنشینیم، جور در نمی‌آید و مدیرعامل باشگاه باید به استانداری و فرمانداری برود و با مسوولان برای حل مشکل مالی رایزنی کند.

وی بیان کرد: این‌گونه ما به مشکل بر می‌خوریم و بازیکنان ما واقعا با شرافت و با غیرت هستند که اعتراضی نمی‌کنند و درب باشگاه نمی‌روند. در حالی که می‌توانستند مثل بازیکنان باشگاه‌های دیگر به باشگاه بروند و بگویند ما پول‌مان را می‌خواهیم در حالی که بازیکنان من حجب و حیا دارند و این کار را انجام نمی‌دهند اما این دلیل نمی‌شود که بنشینیم و بگوییم از آسمان پول برای ما ببارد و باید حرکتی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من هم به عنوان یک مربی تا یک جایی می‌توانم پیگیر موضوع باشم و واقعا از مسایل فنی تیم غافل شده‌ام. وقتی ذهن من درگیر این مشکلات است، چه بحث فنی می‌توانم در خصوص بازی‌های‌مان داشته باشم؟ مدیریت باشگاه ما باید بیشتر از این‌ها روی این موضوع کار می‌کرد.

وی عنوان کرد: باور کنید اگر امروز بازیکنانم تصمیم بگیرند که تمرین نکنند با آن‌ها موافقم و حتی اگر بگویند برای بازی با پدیده هم به مشهد نمی‌رویم باز با آن‌ها موافقم؛ یعنی هر تصمیمی بگیرند با آن ها هستم. به هر حال اگر بازیکنانم امروز عصر به این تصمیم برسند که به دلیل این‌که مدیریت باشگاه هیچ حرکتی انجام نداده است، کنار می‌کشند من هم با آن‌ها هستم.

پورموسوی افزود: به هر حال همه چیز باید متقابل و دو طرفه باشد و فقط این‌که از مربی بخواهند که بازیکنان را به تمرین بیاورد و تمرین بدهد و از آن‌ها بخواهد که مصاحبه انجام ندهند که نمی‌شود. تیم‌داری اینگونه نیست و اصلا این، تیم‌داری نیست. ما قرار است با همین شرایط هم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه یک عده جوان که این شرایط را نمی‌دانند فقط می‌گویند به چه دلیل فلان بازیکن را جذب کردید؟ در حالی که همین بازیکنان چهار ماه بدون پول در حالی که از جیب خودشان هزینه می‌کنند برای ما بازی می‌کنند و جا دارد از آن‌ها تقدیر و تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقتی تیمی را این‌گونه خرد می‌کنند باید بگویم جنازه‌اش به جام باشگاه‌های آسیا می‌رسد. من به سختی این بازیکنان را نگه داشته‌ام و حتی شده، بازیکنی نزد من آمده و قصد داشته از تیم برود ولی وقتی با من روبه‌رو شده است، حرفش را نزده و من با اصرار از او خواسته‌‌ام که حرفش را بزند و بعد او به من می‌گوید که خواستم بگویم که می‌خواهم بروم ولی وقتی شما را می‌بینم، رویم نمی‌شود این حرف را بزنم، چرا که خود این بازیکنان هم می‌دانند که من در حال زحمت کشیدن و پیگیری کارهای آن‌ها هستم و می‌دانند من از خودشان هستم و فاصله‌ای بین من و آن‌ها نیست. واقعا به بازیکنان من ظلم می‌شود.

وی با بیان این‌که این باشگاه حتی اگر کاپلو را هم بیاورد با این شرایط نمی‌تواند تیم را جمع کند، عنوان کرد: مگر می‌شود چهار ماه به بازیکن پول ندهیم؟ مگر ما تیم دسته سومی هستیم؟ ما تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران هستیم و قرار است در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم. در حال حاضر مدیران ما فقط در حال مکاتبه هستند و کار عملی صورت نمی‌گیرد و این درد ما را دوا نمی‌کند.

پورموسوی بیان کرد:‌ به هر حال من قول می‌دهم اگر مشکلات ما حل شود، جزو مدعیان باشیم اما اگر این گونه نشود، با وجود این‌که می‌دانم بازیکنانم با شرف هستند، هیچ قولی برای کسب جایگاه نمی‌دهم و باید مراقب باشیم که تیم سقوط نکند. اکنون به این باور رسیده‌ام که برخی‌ در حال انجام یک سری کارها هستند که تیم را بیندازند.

وی عنوان کرد:‌ می‌گویند فلان بازیکن فلان تیم هم پول نگرفته است اما نمی‌گویند آن بازیکن قراردادش دو میلیارد تومان است و ۲۰ درصد آن را که بگیرد، می‌شود ۲۰۰ میلیون تومان و این مبلغ به اندازه قرارداد پنج بازیکن تیم من است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تاکید کرد: به هر حال امروز با بازیکنانم صحبت می‌کنم و اگر به جمع‌بندی برسند که تمرین کنند، تمرین می‌کنیم، در غیر این صورت تمرینات را تعطیل می‌کنیم و ان‌شاءالله پس از جلسه هیات مدیره آن شرکت که قرار است آن مبلغ را به ما بدهد، یعنی از روز یکشنبه، تمرینات‌مان را شروع می‌کنیم./ ایسنا

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.