مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز: اولویت استخدام با نیروهای بومی خوزستان است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: اگر استخدامی در این شرکت انجام بگیرد، اولویت با نیروی کار بومی و درون استان است، هرچند تمام کسانی که در این شرکت استخدام می‌شوند از طریق آزمون و مصاحبه جذب خواهند شد.

بیژن عالی‌پور در حاشیه نمایشگاه هفته دولت اظهار کرد: این شرکت کمتر نیروی کار با مدرک تحصیلی دیپلم جذب می‌کند اما اگر استخدامی در شرکت انجام بگیرد، ۷۰ تا ۸۰ درصد از کسانی که دارای مدرک فوق دیپلم هستند از درون استان جذب می‌شوند.

وی افزود: استخدام حدود ۶۰ درصد از کسانی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر از آن هستند نیز با اولویت درون استان خواهد بود و این شرکت به جذب نیروهای بومی توجه خاصی دارد.

عالی پور تصریح کرد: استخدام وزارتخانه از طریق برگزاری آزمون توسط معاونت توسعه منابع انسانی وزارت نفت انجام می‌گیرد و افراد مورد نظر در حوزه‌هایی که تخصص دارند، جذب و در بخش‌هایی که نیاز است به کار گرفته می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خاطرنشان کرد: جذب نیرو به تعدادی که نیاز است انجام می‌گیرد و پذیرفته شدگان آزمون‌های وزارتخانه پس از انجام مصاحبه با توجه به تخصص خود در سازمان مورد نظر مشغول به کار می‌شوند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.