آیت‌الله حیدری: انتقال آب برای مصارف غیر آشامیدنی، خوزستان را به خاک سیاه می‌نشاند/ از دولت حمایت می‌کنیم / دولت با حقوق های نجومی برخورد کند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: امام جمعه موقت اهواز گفت: انتقال آب، مردم خوزستان را به خاک سیاه خواهد نشاند و از دولت می‌خواهیم در این‌باره تجدید نظر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به هفته دولت و بیان اینکه این هفته نشان دهنده عملکرد دولتمردان است، اظهار کرد: نقدهایی که با سازندگی همراه نباشد کارشکنی است و نیاز است افراد منتقد کار دولت را منصفانه مورد بررسی قرار دهند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مثبتی که دولت یازدهم انجام داد، افزود: نیاز است دولت به کارهای عمرانی موجود در کشور شتاب بیشتری دهد، ما نیز از دولت حمایت می‌کنیم و با این کار و حمایت‌ها باید دولتمردان برای انجام خدمات بیشتر تشویق شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فرجام برجام خوب نبوده است ولی توافق خوبی صورت گرفت تصریح کرد: در حوزه مهار کردن تورم و اقدامات جهت بهداشت و سلامت کار دولت خوب بوده است و از این رو تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حیدری با اشاره به اینکه نباید برای حل مشکل تحریم‌ها به دشمنان خوشبین بود، خاطرنشان کرد: در برجام باید دیده می‌شد که آمریکایی‌ها هیچ‌گاه قابل اعتماد نیستند و همین که دولت این موضوع را دید و به آن پی برد خوب است.

وی با اشاره به بحث حقوق‌های نجومی در کشور و اشاره به اینکه با این اقدام یک اشرافی‌گری در کشور به وجود آمد، گفت: این حقوق‌ها حاصل نگاه اشرافی‌گری است و نیاز است دولت با این اقدامات برخورد جدی داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه منطق اشرافی‌گری نظام را به نابودی می‌برد و نیاز است مجلس برای این اقدامات وارد شده و برخورد کند، به مساله فتنه اشاره و اضافه کرد: فتنه‌گران به دنبال نابود کردن نظام بودند و نباید در دولت حامیان فتنه میدان‌داری کنند.

وی با اشاره به اینکه انتقال آب مردم خوزستان را به خاک سیاه خواهد نشاند عنوان کرد: طبق مصوبه شورای عالی آب، این انتقال تنها برای مصارف آشامیدنی بوده ولی اطلاعات رسیده به ما نشان می‌دهد که ۵ برابر این آب به استان‌های دیگر در حال انتقال دادن است و این یک ظلم آشکار به مردم و استان خوزستان است.

امام جمعه موقت اهواز با درخواست از دولت برای جلوگیری از این ظلم به مردم خوزستان به زه‌آب طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اشاره کرد و گفت: این زه‌آب باعث آلوده کردن محیط‌زیست و نابودی کشاورزی خواهد شد و در کنار آن آب آشامیدنی مردم را آلوده خواهد کرد که نیاز است اقدامات لازم صورت گیرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.