انتصاب هایی که بوی خوزستان نمی دهند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: خوزستان استان پرکار و پیچیده ای است و از استان های اصفهان صنعتی تر ، از سیستان و بلوچستان امنیتی تر ، از هرمزگان ساحلی تر و از بزرگترین استانهای کشاورزی ، کشاورزی تر است . (گفته میدری معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی در معارفه سرپرست این اداره کل)

پس مطمئنا این استان با شرایط بالا و پتانسیل هایی که هر کدام از ما به تنهایی گوشه ایی از آن را می دانیم ، نظر خیلی ها را به خود جلب نموده است.

اخباری  را شنیده ایم که امیدواریم ،صحیح و واقعیت نداشته باشد، به رسم دیرین و رسالتی که به آن افتخار می نمائیم ، شنیده هایمان را با شما به اشتراک می گذاریم ، زیرا مردم خوزستان حق دارند بدانند در سطوح بالای مدیریتی این استان چه اموری در جریان است

تغییرات مدیریتی در سطوح بالای استان در حال  انجام است، معارفه هایی صورت گرفته یا قرار است صورت بگیرد، جالب است بدانید می گویند : در انتصابات استان خوزستان یکی از افرادی که نه خوزستانی است،نه دلسوز خوزستان ،فقط به صرف اینکه از بستگان یکی از حامیان دولت  است ، اینروزها  یکه تازی می کند و ظاهرا برخی راهها  برای نشستن بر روی صندلی مدیریت به دفتر ایشان ختم میشود.

ایشان با ارتباطات خوب و گسترده ایی که با پاستور نشینان دارد، در یک مورد که همه شاهد موضع گرفتن نمایندگان در برابر آن بودیم ، مسئولین استانی و نمایندگان را سوپرایز نمود، و اکنون سناریو های مشابهی شاید برای  اداره کل راه شهرسازی،اداره کل کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی ، آبفا و آبفار استان …… دارد در بالای برجی نگارش می نماید.،و یا شاید رایزنی هایی برای مدیریت آنها در تهران،بدون اطلاع مسئولین ونمایندگان استانی در حال حاضر در  جریان است.

مسئولین رده بالای استان خوزستان، ای کاش نگذارند، افرادی خارج از استان ،به این راحتی از کنار آنها عبور کنند و نیروهای مورد توجه خود را بدون حتی یک مشورت نمایشی با آنها بیاورند و معارفه نمایند. حال فرق نمی کند این نیروها از درون استان باشد یا خارج از استان.

مجمع نمایندگان ،نقش خود را در این بین چگونه ایفاء می نماید،آیا باز اکتفاء می نماید به یک اعتراض قبل از معارفه، که به آنها بگویند نه مدیرکل ، فعلا سرپرست و با استفاده از فاکتور زمان و خریدن وقت ، وقتی آبها از آسیاب افتاد ، یکشبه سرپرست  بشود مدیرکل ، و دوستان ما دیگر حتی فرصت اعتراض ندارند ، زیرا دیگر نه معارفه ایی می خواهد نه تودیعی ….

انتظار میرود ، مسئولین عالی استان(  با توجه به شناختی که از آنها وجود دارد)،نگذارند، پست ها و سمت های مهم خوزستان در برج های خصوصی تهران معامله و یا هبه شوند. جالب است بدانید از آنجا که این فرد با نفوذ سهمی در صنعت هوانوردی  و امور پرواز ی دارد، بعید نیست بجای مدیران خوزستانی به مدیران پروازی گاهی رضایت دهد.

عدم استفاده  و سود جستن از خرد جمعی ، استفاده از همه ظرفیتها،شفاف سازی، و…. حلقه های مفقوده ایی هستند، که باعث می شوند ، شخصی خارج از استان ، در دفتر خود نشسته با تلفن ، مدیرکل  های خوزستان را جابجا نماید.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.