تجمع پیمانکاران مقابل استانداری

عصر جنوب – asrejonoob.ir: جمعی از پیمانکاران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به دلیل پرداخت نشدن مطالبات چند ماهه خود با تجمع در مقابل استانداری خوزستان اعتراض خود را به استاندار اعلام کردند.

پیمانکاران طلبکار شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه پیش از ظهر امروز با تجمع در مقابل ساختمان استانداری در اهواز اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت مطالبات به استاندار اعلام کردند.

۲۵ نفر از پیمانکاران این شرکت که معوقه‌های چند ماهه دارند از استاندار خواستار این شدند تا به مطالباتشان رسیدگی شود.

یکی از این پیمانکاران در این ارتباط اظهار کرد: از بهمن‌ماه گذشته مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نیشکر هفت‌تپه که به بخش خصوصی واگذار شده است مطالبات پیمانکاران را پرداخت نمی‌کند.

وی افزود: مدیرعامل چند ماه است که وعده می‌دهد اما به وعده خود عمل نمی‌کند؛ آخرین بار نیز وقتی استاندار از شهرستان شوش بازدید کرد، مدیرعامل کشت و صنعت هفت تپه قول داد ۱۰ روز دیگر مطالبات ما را پرداخت کند که از آن روز تا حالا یک ماه می‌گذرد.

این پیمانکار شوشی گفت: مدیرعامل نیز دیگر با پیمانکاران پیشین همکاری نمی‌کند و پیمانکاران جدیدی را وارد کار کرده است که غیر بومی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عملکرد نامناسب مدیران جدید بخش خصوصی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه شوش در پرداخت مطالبات کارگران و پیمانکاران طی چند ماه گذشته بارها باعث تجمعات اعتراضی در این شرکت شده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.