خوزستان روی نوار ۵۰ درجه!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، دمای هوا در روز چهارشنبه در ۱۲ نقطه استان به ۴۹ درجه سانتی گراد و بالاتر می رسد.
دمای هوای روز چهارشنبه در آبادان، اهواز، رادار اهواز، شادگان، دزفول، رامهرمز، شوشتر، آغاجاری و گتوند ۴۹ و در امیدیه، بستان و شوش ۵۰ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.
دمای بالای ۴۹ درجه سانتیگراد و بالاتر از یک هفته پیش بیشتر شهرهای خوزستان را در برگرفته و تا روز یکشنبه ادامه داشت. بر اساس اطلاعیه مدیریت بحران استانداری خوزستان، ادارات در شهرهای با دمای بالای ۴۹ درجه سانتیگراد تا ساعت ۱۳ دایر هستند.
بر اساس گزارش هواشناسی خوزستان، در تراز میانی جو از فردا تا دو روز آینده تقویت نسبی زبانه پرارتفاع جنب حاره ای را شاهد هستیم و در سطح زمین هم از امروز تا روز پنج شنبه زبانه کم فشار بر روی منطقه تقویت می شود که در نتیجه باعث افزایش یک تا دو درجه ای دما در استان می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۴۸٫۴ و ایذه با ۲۳٫۴ درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده است. بیشترین دمای امروز اهواز به ۴۷ و فردا صبح حداقل به ۲۹ درجه سانتی گراد می رسد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.