رئیس هیات استان: شهرداری‌ها موظفند به ورزش همگانی توجه کنند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: دو سال ورزش عمومی در پارک‌ها تعطیل شده است و برای ادامه ورزش همگانی در اهواز نیازمند کمک شهرداری هستیم.

حمید سالمی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به بخش ایجاد سلامتی و تندرستی برای مردم اظهار کرد: دو سال است که ورزش پارک‌ها به علت نبود اعتبار و امکانات تعطیل شده است.

وی افزود: در صورتی‌که ما حدود ۱۰ هزار نفر در ماه فعال ورزشی در این زمینه داریم، متاسفانه به علت نبود بودجه تعطیل شد، حدود ۳۴ پارک در شهر اهواز برای ورزش‌های صبحگاهی، عصرگاهی وشام‌گاهی نیاز به ساماندهی دارند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان با اشاره به جلسه اخیرا با شهرداری اهواز گفت: در این جلسه قول‌هایی به ما داده‌اند که امیدواریم محقق شوند.

وی ادامه داد: جلسه‌ای که با استاندار داشته‌ایم درخواست‌هایی داده شد که با توجه به اینکه بازنشستگان اغلب کهولت سن دارند نیاز به فضای مناسب برای ورزش کردن داشته که متاسفانه این فضا آماده نیست.

سالمی بیان کرد: استاندار قول دادند که شهرداری‌ها این کار را انجام داده و همه شهرداری‌ها موظفند که به ورزش همگانی توجه کنند، زیرا توجه به ورزش همگانی می‌تواند سلامتی، تندرستی و شادابی به همراه داشته باشد و امیدواریم شهرداری به قول خود عمل کند.

وی به مربیان ورزش همگانی اشاره کرد و افزود: ۳۴ مربی کلاس دیده آماده همکاری هستند که حق‌الزحمه آنها را اگر در یک‌سال محاسبه کنیم ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود.

سالمی با بیان اینکه هرکاری ابزاری می‌خواهد ابزارش باید آماده باشد تاکید کرد: مردم اگر بخواهند به این صورت فعالیت ورزشی داشته باشند ممکن است به خود آسیب‌هایی برسانند.

وی بیان کرد: اکنون خیلی از تجهیزات در پارک‌ها تدارک دیده شده است که اگر مربی بالای سرشان نباشد به جای اینکه سودی به مردم برسد ممکن است آسیب‌هایی برساند، به همین دلیل مربیان کلاس دیده در آنجا آماده کردیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.