حضور شریعتی در بین بازیکنان مدافع قهرمانی لیگ برتر فوتبال + سلفی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان پیش از بازی روز یکشنبه استقلال خوزستان برابر استقلال تهران در جمع بازیکنان این تیم خوزستانی حضور پیدا کرد.

غلامرضا شریعتی شب گذشته (هشتم مردادماه) در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش باشگاه استقلال خوزستان اظهار کرد: از بازی خوب بازیکنان استقلال خوزستان در بازی گذشته در تبریز تشکر می‌کنم و انتظاری جز از این نمی رود، زیرا استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است.

وی افزود: قطعا تیم استقلال خوزستان دوست داران زیادی دارد و امید است که مانند گذشته خوش بدرخشد.

۱۳۶۸۲۷

استاندار خوزستان با اشاره به بازی پیش روی استقلال خوزستان گفت: بازی پیش رو با استقلال تهران بازی مهمی است، البته من برعکس دوستان اعتقاد دارم که این بازی برای استقلال تهران مهم‌تر است، زیرا حریف آن ها قهرمان لیگ است. تمام تیم‌های کشور اگر بخواهند با استقلال خوزستان بازی کنند، باید برنامه‌ریزی کنند که چگونه برابر این تیم مقاومت کنند.

شریعتی ادامه داد: ما خوشحال هستیم که استقلال خوزستان به مرحله‌ای رسیده است که تیم های دیگر باید برای مقاومت برابر آن برنامه ریزی کنند و امیدواریم که در بازی پیش‌رو نیز موفق باشد.

وی اظهارکرد: وظیفه ما این است که برخی مشکلات و مسایل بازیکنان را برطرف کنیم و این قول را می‌دهم که از تمام توان برای حل این مشکلات استفاده شود و جای نگرانی نیست.

استاندار خوزستان گفت: استقلال خوزستان باید خود را آماده کند که امسال نیز در کورس قهرمانی رقابت کند و در مسابقات آسیایی نیز نماینده شایسته ای برای استان و کشور باشد و در شان خوزستان به عنوان استان فوتبال‌خیز، خوش بدرخشد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.