دوره آموزش مهارت های تدریس سربازمعلمان اوایل شهریورماه برگزار می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری دوره آموزشی مهارت های تدریس در اوایل شهریورماه ۹۵ برای سرباز معلمان خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، حرج چلداوی در حاشیه بازدید از پادگان آموزشی در کرمانشاه در مورد روال تایید  داوطلبان سرباز معلمی گفت: پس از فرآیند جذب پرسنل وظیفه استان، از میان حدود دو هزار نفر داوطلب آماده به خدمت طبق سهمیه تعیین شده استان،  ۳۸۳ نفر انتخاب و توسط هسته گزینش تائید شدند. این نیرو ها پس از گذراندن دوره آموزش نظامی به پادگان آموزشی شهداء درکرمانشاه و  پادگان آموزشی تبریز اعزام شدند.بیشترین تعداد این سرباز معلمان در مدارس عشایر تدریس خواهند کرد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای سربازمعلمان افزود: محتوای دوره آموزش ضمن خدمت سرباز معلمان شامل دوره ۵۴ ساعته بدو خدمت معلمان و بررسی تحلیل محتوای کتب درسی به مدت ۳۲ ساعت دوره آموزشی فرهنگی تلقی می شود. روش های نوین تدریس ، مهارتهای کلاس داری ، شیوه ارزشیابی ، روانشناسی رشد ، و آشنایی با دستوالعمل ها و قانون و مقررات اداری آموزش داده می شود.
چلداوی گفت: در جلسه ای که با مسئولین پادگان آموزشی مذکور برگزار شد، مقرر شد برای  استراحت به پرسنل مرخصی داده شود تا با خانواده های خود ملاقات داشته باشند.
گفتنی است ، بازدید از  پادگان آموزشی کرمانشاه با هدف بررسی وضعیت سربازمعلم های استان خوزستان صورت گرفت. 
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.