اقدام مردمی استاندار شریعتی و فرماندار قمر در بندرماهشهر

عصر جنوب – asrejonoob.ir: در حالیکه دکتر شریعتی استاندار خوزستان برای حضور در جلسه هم اندیشی و بررسی وضعیت صنایع پتروشیمی که با حضور مدیران پتروشیمی در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، به بندرماهشهر سفر کرده بود، به پیشنهاد فرماندار قمر و بدون اطلاع قبلی و برنامه ریزی از پیش تعیین شده، برای نماز مغرب و عشا و دیدار با امام جمعه این شهرستان در مسجد شهدا مرکز شهر حضور یافت.
به گزارش عصر جنوب؛ پس از اقامه نماز و دیدار استاندار با امام جمعه ماهشهر، دکتر شریعتی با سعه صدر گوش به مشکلات شهروندان سپرد.

photo_2016-07-22_18-40-00
شهروندان که با رفتار محبت آمیز استاندار مواجه شدند به راحتی با وی به گفتگو پرداختند و مشکلاتشان را مطرح کردند که با قول مساعد استاندار و پیگیری آنی فرماندار همراه بود.
پس از خروج شریعتی از مسجد که با نامه های مردمی همراه شد، خانمی که با مشکل دیابت دست و پنجه نرم میکرد و از لحاظ مالی دارای مشکلات سخت بود با استاندار به گفتگو پرداخت که با پیگیری آنی و تماس فرماندار قمر با رییس کمیته امداد و حل مشکل این خانم همراه شد، در این مورد استاندار مبلغی را نیز جهت تهیه داروها به صورت نقدی به وی کمک کرد.

photo_2016-07-22_18-39-12
از دیگر موارد قابل توجه این دیدار سرزده؛ یادداشت مشکلات مردمی و شماره تماس شهروندانی که به استاندار مراجعه می کردند توسط همراهان دکتر شریعتی و پیگیری آنی فرماندار قمر بود.
استاندار سپس در میدان امام خمینی این شهر جهت دیدار با شهروندان ماهشهری و شنیدن مشکلاتشان حاضر شد که با انبوه جمعیت مردمی مواجه شد و با شنیدن مشکلات که عموما مربوط به اشتغال و مشکلات کارگری بود، قول پیگیری داد.

photo_2016-07-22_18-38-26
استاندار خوزستان که خود پزشک نیز می باشد و در سالهای دور به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر خدمت می کرده،  ساعت ۲:۰۰ بامداد در دیداری سرزده به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی رفت و ضمن بررسی مشکلات این بیمارستان با بیماران به صورت مستقیم گفتگو کرد.

photo_2016-07-22_18-51-22 photo_2016-07-22_18-51-17
به گزارش عصر جنوب؛ سفر دوروزه استاندار خوزستان به شهرستان بندر ماهشهر جهت بررسی وضعیت صنایع پتروشیمی این شهرستان و اجرای چند پروژه زیست محیطی که توسط معاون رئیس جمهور در روز سه شنبه انجام شد، روز گذشته به پایان رسید.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.