استاندار خوزستان: برخی کارها در استان با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: برخی کارهایی که در استان انجام می‌شود با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمق مسأله و مشکلاتی که اعتیاد به مواد مخدر در جامعه به وجود آورده است، برای مدیران اجرایی در استان جا نیفتاده است و یا به آن حد که باید باشد، به این موضوع توجه و اهمیت داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: به همین جهت من از منتقدان اول مدیران اجرایی دولت در استان هستم و از آن‌ها خواستم که اهمیت موضوع را درک کنند و وقت کافی را به این امر اختصاص دهند و برنامه‌های کارشناسی تدوین کنند تا نتایج ملموسی در مبارزه با مواد مخدر در جامعه احساس کنیم.

استاندار خوزستان گفت: جلسات فرمالیته و کلیشه‌ای هیچ نتیجه‌ای برای جامعه ندارد و تنها وقت مسئولان را می‌گیرد.

شریعتی در خصوص احتمال تغییر مدیران استان گفت: در حال حاضر مدیران در حال ارزیابی هستند. من باید با دولت همسو باشم و مدیران نیز باید با دولت همسو باشند. به عبارتی دیگر مدیران باید با سیاست دولت همسو باشند و نه با من. بنده احساس می‌کنم که برخی کارهایی که در استان انجام می‌شود با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که روش‌ها را اصلاح کنیم، با تغییر چیزی حل نمی‌شود اما اگر اصلاح نشد روند بعدی تغییر است. تلاش این است که روند کار به نحو مطلوب اصلاح و عملیاتی و تحت سیاست‌های دولت تدبیر و امید و سیاست‌های شخص رییس جمهور عملیاتی شود.

استاندار خوزستان در پاسخ به این‌که رویکرد مدیریت در خصوص جلوگیری از انتقال آب از سرشاخه کارون چه خواهد بود، گفت: کمیته صیانت از آب و محیط زیست استان تشکیل خواهد شد و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

شریعتی خاطرنشان‌کرد: کمیته صیانت از آب و محیط‌زیست نخستین کارگروهی خواهد بود که در دوره مدیریت جدید راه‌اندازی می‌شود. این امر به دلیل اهمیت موضوع برای استان و مردم استان است. قطعا محیط زیست و کارون از اولویت‌های مدیریت استان خواهد بود و ذهن بنده را درگیر کرده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.