۳ فرنگی‌کار در لیست المپیکی بنا

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نام سه کشتی‌گیر فرنگی‌کار خوزستانی برای حضور در مسابقات المپیک در لیست نهایی سرمربی تیم ملی قرار گرفت.

بالاخره پس از چندین ماه تمرین سخت و طاقت فرسا و حضور در رقابت‌های مختلف بین‌المللی کار انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی به ایستگاه آخر رسید.

بدون شک هر ورزشکار همیشه در عمر ورزشی خود در آرزوی بالا‌ترین افتخار یعنی حضور در مسابقات المپیک است و ورزش کشتی همواره از جایگاه والا و با ارزشی برخوردار بوده و ورزشکاران برای دست‌یابی به مدال این رقابت‌ها تلاش می‌کنند.

استان خوزستان که همواره در انتخابی‌های تیم ملی و لیست‌های اعزامی به مسابقات معتبر کشتی فرنگی از بالا‌ترین سهمیه برخوردار بوده شانس خود را برای حضور در این رقابت‌های فوق حساس بالا می‌دید.

همزمان با اعلام اسامی انتخابی تیم ملی برای حضور در این مسابقات، نام سه کشتی‌گیر خوزستانی در ترکیب تیم محمد بنا به چشم می‌خورد و از این‌رو این استان بالا‌ترین سهمیه را در بین سایر استان‌های کشور دارد.

در این لیست نام سه کشتی‌گیر خوزستانی از شهرستان‌های ایذه و اندیمشک به چشم می‌خورد که می‌تواند دیدن این رقابت‌ها را برای مردم کشتی‌گیر خوزستان دو چندان کند.

سعید عبده‌ولی از اندیمشک در وزن ۷۵ کیلوگرم، حبیب‌الله اخلاقی از اندیمشک و رامین طاهری از ایذه در وزن ۸۵ کیلوگرم سه خوزستانی تیم محمد بنا هستند.

با توجه به اینکه در هر وزن باید یک کشتی‌گیر معرفی شود بدون شک رقابت رامین طاهری جوان، پر انرژی و جویای نام از یک‌سو و حبیب‌الله اخلاقی با تجربه از سوی دیگر می‌تواند حساسیت‌ها را چندین برابر کند تا در ‌‌نهایت سرنوشت این وزن مشخص شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.