عید فطر خوزستان خاکی است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: اداره کل مدیریت بحران خوزستان در خصوص وقوع پدیده گرد و غبار و وزش باد در استان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه خطاب به فرمانداران شهرستان‌های استان آمده است: پیرو اطلاعیه ۱۳ تیرماه در خصوص وزش باد قابل ملاحظه و وقوع گردوغبار در بخشهایی از استان تا اواسط هفته جاری و با توجه به اطلاعیه ۱۵ تیرماه اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص تغییرات فشار هوا در منطقه، وزش بادهای قابل ملاحظه و انتظار برخاستن گردوغبار در سطح استان از اوخر وقت روز چهارشنبه (۱۶ تیرماه) تا روز یکشنبه هفته آینده (۲۰ تیرماه) پیش بینی می شود.

دستور فرمایید اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم، اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه صیادان، لنج داران، صاحبان قایق های موتوری، کشاورزی، بیماران تنفسی، کودکان، سالمندان، مسافران، دامداران، عشایر، ساکنان مناطق در معرض خطر و مناطق با احتمال وقوع تندباد جهت رعایت نکات ایمنی و بهداشتی مانند عدم خروج غیرضروری از منزل و محل کار و تقلیل فعالیت بدنی در روزهای گردوغبار، استفاده از ماسک مناسب در مواقع قرار گرفتن در فضای باز اقدام کنند.

سایر تدابیر لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام لازم معمول و گزارش اقدامات بهعمل آمده را به این اداره کل ارسال کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.