موضع شریعتی درباره طرح های انتقال آب کارون چیست؟

عصر جنوب: موضع اینجانب منافع استان استان و کشور است و منافع استان ا اولویت اول خود می دانم

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان دولت یازدهم در انتخاب استاندار خوزستان، امروز این موضوع در دستور کار جلسه هیات وزیران به ریاست حسن روحانی قرار گرفت و غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار جدید خوزستان برگزیده شد.

غلامرضا شریعتی پس از انتخاب به عنوان استاندار خوزستان، در گفتگو با خبرنگار هورنیوز اهم اولویت ها و برنامه های ارائه شده توسط خود به هیات دولت را، تاکید بر اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخل استان، طرح آمایش سرزمین، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و خارجی، حمایت از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، حمایت از طرح های وزارت نفت برای بالابردن تولید نفت، تلاش برای ایجاد صنایع پایین دستی پتروشمی و طرح شهرک های کشاورزی عنوان کرد.

شریعتی در پاسخ به این سوال که موضع شما به عنوان استاندار خوزستان در خصوص طرح های انتقال آب چه خواهد بود، اظهار کرد: موضع اینجانب منافع خوزستان و کشور است و منافع استان را اولویت اول خود می دانم.

شریعتی که با رای کامل اعضای هیات دولت برای این سمت انتخاب شد، جوانترین استاندار کشور در دولت تدبیر و امید است.

از جمله سوابق شریعتی می توان به معاونت استاندار خوزستان در دوره اصلاحات، قائم مقام و معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.