ماموریت شریعتی در استان خوزستان؛ درخواست های روحانی چه بود؟

عصر جنوب-  هیأت وزیران در جلسه خود به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، به غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار جدید استان خوزستان رأی اعتماد داد و از خدمات مقتدایی استاندار پیشین قدردانی کرد.

رییس جمهوری، استان خوزستان را از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین استان‌های کشور دانست که از جهات متعددی دارای اهمیت ویژه بوده و به علت برخورداری از ظرفیت‌های فراوان، مستعد پیشرفت بیشتری است.

دکتر روحانی استاندار جدید را به دلیل دارا بودن تجربیات متنوع در استان و برخورداری از همراهی و اجماع نیروهای فعال استان، گزینه مناسبی برای این استان دانسته و ایشان را به اهتمام ویژه در حوزه اقتصاد و کشاورزی توصیه نمود.

وی همچنین از استاندار جدید خوزستان خواست که رعایت اعتدال در همه امور و استفاده از همه نیروهای شایسته و توجه به همه اقوام را نصب‌العین خود قرار دهد و تلاش کند که هیچ‌کس در استان احساس تبعیض نکند.

رییس جمهوری پیگیری جدی مسأله ریزگردها را از جمله اولویت‌های استان دانست و دستگاه‌های مسئول و استاندار را به تعامل با کشورهای منطقه برای حل مشکل در منشأ خارجی ریزگردها موظف کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سلام انتصاب جوان ترین استاندار خوزستان جناب دکتر شریعتی را خیر مقدم عرض می‌نماییم و ان شاءالله سر بلند و موفق باشید امید رحیمی منجزی شوشتر