۷ بازیکن استقلال خوزستان تمدید کردند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: هفت بازیکن فصل پیش تیم استقلال خوزستان امروز با حضور در دفتر این باشگاه قرارداد خود را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

در باشگاه استقلال خوزستان امروز روز پر رفت و آمدی سپری شد و چند بازیکن فصل پیش قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کردند.

بر همین اساس حسن بیت‌سعید امروز با حضور در دفتر باشگاه استقلال خوزستان، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد تا خیال اهوازی‌ها از بابت حضور وی در این شهر راحت شود.

اما رحیم مهدی زهیوی هافبک این تیم که سهم به‌سزایی در کسب عنوان قهرمانی استقلالی‌ها داشت، مذاکرات بی‌نتیجه‌ای را با مدیران این باشگاه به انجام رساند، قرار بر این شده که جلسه بعدی مذاکرات وی با باشگاه استقلال روز یکشنبه برگزار شود و سپس قرارداد زهیوی با این آبی‌ها به امضا برسد.

همچنین میثم دورقی و عقیل کعبی دو بازیکن دیگری هستند که امروز قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساندند تا به‌مدت یک فصل دیگر در خدمت مدافع عنوان قهرمانی باشند.

فرشاد سالاروند دیگر بازیکن تمدیدی این تیم بود که امروز به‌همراه گودرز داودی با حضور در دفتر پورکیانی قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با باشگاه استقلال خوزستان تمدید کردند.

و سرانجام مهدی زبیدی و فرشاد جانفزا دو بازیکن دیگر این باشگاه هستند که امروز قرارداد خود را با این باشگاه امضا کردند تا یکسال دیگر در جمع آبی‌ها باقی بمانند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.