آخرین خبرها از وضعیت تیم های خوزستانی در لیگ برتر فوتبال

عصر جنوب – asrejonoob.ir: آخرین خبرها از نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتبال

نادر دست‌نشان فصل آینده نیز روی نیمکت نفت آبادان خواهد نشست.

دست‌نشان که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور موفق شد نفت آبادان را به لیگ برتر برساند، امروز پس از مذاکره با مسوولان این باشگاه، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

دست‌نشان در جلسه با مسوولان باشگاه به ارایه برنامه‌های خود برای فصل پیش رو پرداخت. دستیاران سرمربی نفت آبادان هنوز مشخص نشده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: باید ردیف اعتباری خاصی برای نگهداری از ورزشگاه نفت و گاز اروندان دیده شود.

امین صابری صبح سه شنبه در نشست مطبوعاتی به بحث جانمایی ورزشگاه نفت و گاز اورندان اشاره کرد و اظهار داشت: این ورزشگاه ویژه خرمشهر بوده و بحث جانمایی آن بر اساس ضوابط و مقررات در جای مناسبی انجام شده است.

صابری با بیان اینکه این ورزشگاه تا کنون به صورت کامل تکمیل نشده و پیمانکار پروژه را تحویل نداده است، افزود: با برگزاری فینال جام حذفی نواقص ورزشگاه مشخص و پس از تکمیل و تحویل پروژه سند این ورزشگاه به نام اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ثبت می شود.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان دستیاران خود را برای فصل شانزدهم لیگ برتر کشور انتخاب کرد.

عزیز فریسات، موسی سواری و غلامرضا باغ‎آبادی به‌عنوان کمک‌مربی و جهانبخش داراب‌پور به ‌عنوان مربی دروازه‌بانان، سعداوی را برای فصل پیش‌رو همراهی خواهند کرد.

هنوز مربی بدنساز سرخ‌پوشان مشخص نشده است. با انتخاب این نفرات، کادرفنی فولاد نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی رو‌به‌رو بوده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز احتمال کنار گذاشتن این تیم از لیگ دسته یک فوتبال کشور به دلیل بدهی را شایعه دانست.

کارون یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر احتمال کنار گذاشتن این تیم از لیگ دسته یک کشور به دلیل بدهی‌های معوقه، اظهارکرد: اصلا چنین چیزی نیست و سازمان لیگ نیز در این زمینه چیزی به ما اعلام نکرده است.

وی تاکید کرد: این صحبت‌ها در حد شایعه است و اگر واقعیت داشت، سازمان لیگ در این زمینه نامه‌ای به باشگاه ارسال می‌کرد در حالی که به این صورت نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان این‌که بیشتر بدهی‌های باشگاه پرداخت شده است، گفت: از نیم‌فصل دوم هم که من مدیرعامل باشگاه شدم، اصلا بدهی‌ای نداشتیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.