۱۱ نماینده خوزستان در کمیسیون انرژی/ سایر نمایندگان در کمیسیون های اجتماعی ، صنایع ، بهداشت و عمران

عصر جنوب – asrejonoob.ir: جواد کاظم نسب (الباجی ) نماینده مردم اهواز ،باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آراس از عدم معرفی کاندیدای ریاست مجلس شورای اسلامی از سوی فراکسیون امید خبر داد.

الباجی با اشاره به برگزاری جلسه فراکسیون امید گفت: به دلیل ایجاد وحدت و همگرایی میان همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فراکسیون امید به این نتیجه رسید که برای ریاست مجلس شورای اسلامی کاندیدا نداشته باشد. اما در حوزه نواب رییس آقایات علی مطهری .مسعود پزشکیان از فراکسیون امید کاندیدای هیات رییسه دائم خواهند شد.

این عضو فراکسیون امید تصریح کرد: نمایندگانی خوزستانی عضو فراکسیون امید به دلیل همگرایی و وحدت رویه بیشتر با نمایندگان خوزستانی عضو فراکسیون رهروان ولایت کاندیدایی برای انتخابات هیات رییسه معرفی نمی کند و از کاندیداهای خوزستانی در هر فراکسیونی حمایت می کند.

نماینده مردم اهواز ،باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوزستان بنا دارد از کاندیدا شدن علیرضا رحیمی نماینده خوزستانی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جهت عضویت در هیات رییسه دائم مجلس شورای اسلامی استفاده کند.

الباجی در خصوص تقسیم کمیسیون های مجلس شورای اسلامی  بیان داشت: ۱۱ نفر از نمایندگان مجلس شورای علاقمند به عضویت در کمیسیون انرژی هستند. سایر نمایندگان نیز در کمیسیون های اجتماعی ، صنایع ، بهداشت و عمران فعال خواهند شد.

نماینده مردم اهواز ،باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دکتر علی ساری نماینده مردم اهواز ،باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی کاندیدای ریاست کمیسیون انرژی خواهد شد.

الباجی در خصوص تراکم نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود منابع عظیم سرشار نفت، گاز ، آب و انرژی و لزوم دفاع از حقوق مردم استان خوزستان در این حوزه ، اکثریت نمایندگان را بر آن داشت تا با عضویت در کمیسیون انرژی ضمن حضور در هیات رییسه آن و کسب ریاست این کمیسیون بتوانند قدم های موثری در جهت ایفای حقوق مردم خوزستان در حوزه نفت و دیگر انرژی های موجود در استان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی بردارند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.