اولین استاندار غیربومی خوزستان بعد از ۱۱ سال منصوب می شود/ وظیفه احمدی چینش دوباره مدیریتی در استان باشد

عصر جنوب – asrejonoob.ir:  طبق اخبار منتشر شده از معاون سیاسی وزیر کشور ، علی اصغر احمدی به عنوان استاندار خوزستان معرفی و هفته آینده معارفه خواهد شد.
علی اصغر احمدی اولین استاندار غیر خوزستانی بعد از ۱۱ سال خواهد بود.
در همین زمینه غلام علی رجایی مشاور آیت الله هاشمی در گفت و گو با شوشان ضمن تایید این خبر گفت: طبق تماسی که با معاون سیاسی وزیر کشور داشتیم علی اصغر احمدی به عنوان گزینه نهایی استانداری خوزستان تا چند روز آینده از سوی وزارت کشور معرفی می شود.
رجایی همچنین گفت: کار استاندار جدید با توجه به مشکلات دوره های گذشته و به جا مانده در خوزستان ، کار مضاعف و انقلابی باید باشد و هم طرح های عقب مانده را پیگیری نماید و هم برای توسعه استان برنامه ریزی های جدید کند. وی افزود: آنگونه که شنیده ام در دوره ی گذشته شهرهایی بودند که حتا سال ها استاندار از آن سرکشی نمی کرد و مشکلات شان را نادیده می گرفت.
مشاور آیت الله هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت چینش مدیریتی در استان گفت : استاندار جدید باید همه همت خود را صرف استفاده از نیروهای شایسته در استان نماید. متاسفانه در استفاده از نیروهای بومی در پست های کلیدی در استان تاکنون تعادلی وجود نداشت . وظیفه احمدی استاندار جدید چینش دوباره مدیریتی در استان باید باشد و به گونه ای عمل نماید که همه اقوام سهیم باشند. در این بخش بخصوص سهم قوم غیور عرب و شایستگان این قوم حتما باید لحاظ شود. در دوره های قبل سهم قوم عرب خوزستان از انتصابات یک به پنجاه بود.
به گزارش شوشان ، احمدی استاندار گلستان ، دو دوره معاون امنیتی وزیر کشور ، دبیر شورای امنیت کشور ، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و هم اکنون دبیر کل سازمان هلال احمر و معاون هماهنگی نهاد ریاست جمهوری است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.