عدم درج قیمت مصرف‌کننده بر روی کالا تخلف است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: حذف قیمت مصرف کننده بر روی کالا و عدم درج قیمت تخلف است و در صورت مشاهده با متخلفین بر اساس قوانین برخورد می‌شود.

ابوالقاسم کوره چینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: حذف قیمت مصرف‌کننده از روی محصولات توسط کارخانه یا عدم نصب اتیکت قیمت توسط فروشندگان کالا به منزله تخلف شناخته شده و با متخلفین برخورد می‌شود.

وی افزود: همچنین نرخ‌نامه و قیمت محصولات در تمام واحدهای صنفی باید نصب شود و در واحدهای خدماتی نیز باید این نرخ نامه‌ها در معرض دید مشتری باشد.

کوره چینی در خصوص حذف قیمت مصرف‌کننده از روی کالا توسط کارخانجات تصریح کرد: اگر کارخانه تولیدکننده محصول در داخل استان باشد، این مساله از طریق بازرسین استان پیگیری و به آن رسیدگی می‌شود اما اگر کارخانه محصول مورد نظر در خارج استان باشد، شکایت به اداره بازرسی اصناف آن استان ارجاع داده می‌شود تا از آن طریق به شکایت رسیدگی شود.

وی ادامه داد: عدم درج تاریخ تولید و انقضاء بر روی محصولات تولیدشده نیز تخلف است و به منزله تقلب محسوب‌شده و در صورت مشاهده با متخلف برخورد می شود.

کوره چینی خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت خواهان تعامل بیشتر با اصناف است زیرا با همکاری مطلوب میان دو طرف، می‌توانیم شاهد بروز تخلفات کمتری در سطح بازار باشیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.