استادیوم ۵۰ هزارنفری غدیر در انتظار بزرگترین جشن قهرمانی تاریخ خوزستانی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تیم فوتبال استقلال خوزستان با تمرینات منظم و حمایت همه جانبه هم استانی‌های خود، عزم راسخی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال استقلال خوزستان فردا در ورزشگاه غدیر اهواز رو در روی ذوب‌آهن اصفهان قرار خواهد گرفت و برای قهرمانی در این فصل به یک پیروزی قاطع مقابل این تیم اصفهانی نیاز دارد.

بر همین اساس تمرینات این تیم در هفته گذشته با نظم خاصی برگزار شد و در روزهای گذشته نیز مسؤولان زیادی از نحوه آماده‌سازی این تیم بازدید کردند.

روز گذشته نیز تمرین استقلالی ها با حضور جمعی از مسؤولان محلی از جمله نماینده منتخب مردم اهواز در مجلس و سرهنگ پاسدار حجازی، جانشین فرمانده سپاه امام علی(ع) خوزستان در استادیوم غدیر اهواز برگزار شد.

همچنین از باشگاه استقلال خوزستان خبر می‌رسد، تعداد ۶۰۰ پرچم آبی رنگ از سوی این باشگاه بین هواداران این تیم در روز مسابقه مقابل ذوب‌آهن تقسیم می‌شود.

این پرچم‌ها به لیدر‌های تیم تحویل داده شده و قرار است در روز بازی بین هواداران تقسیم شود.

همچنین از گوشه  و کنار استان خوزستان، هواداران تیم‌های مختلف متحد و یک‌صدا، روز جمعه به ورزشگاه غدیر خواهند رفت و با در دست داشتن پرچم‌های لاجوردی رنگ، به حمایت از مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها خواهند پرداخت.

آخرین کنفرانس خبری لیگ برتر در اهواز نیز، عصر امروز از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد و در آن عبدالله ویسی سرمربی موفق آبی‌پوشان اهوازی به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌گوید، همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ذوب‌‌آهن اصفهان به دلیل تأخیر در پرواز، در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت نخواهد کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن دارد که ورزشگاه غدیر اهواز نیز برای دیدار سخت و حساس فردا مهیا شده و تمامی تیم‌های خدماتی، تدارکاتی و انتظامی برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار تمهیداتی را اندیشیده و جلسات متعددی برای حفظ نظم و امنیت در این روز برگزار شده است.

در فضای مجازی نیز دوستداران فوتبال در استان خوزستان به حمایت از استقلال خوزستان برخواسته، و همگی برای حضور در ورزشگاه غدیر اهواز در این روز اعلام آمادگی کرده‌اند.

بدون شک، ورزشگاه غدیر اهواز در این روز، یک عصر تاریخی را رقم خواهد زد و قطعاً جمعه ۲۴ اردیبهشت‌ماه از روزهایی خواهد بود که فوتبال خوزستان هیچوقت آن را فراموش نخواهد کرد.

خبرگزاری فارس استان خوزستان برای نماینده شایسته جلگه زر خوزستان آرزوی موفقیت در دیدار روز جمعه و توام با کسب جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور را دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.