انتقال آب از سرشاخه های کارون به کرمان صحت ندارد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع شروع اجرایی طرح انتقال آب از سرشاخه های کارون به روستاهای کرمان همزمان به سفر هیات دولت به این استان صحت ندارد.

جواد کاظم نسب الباجی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز گذشته (شنبه)نمایندگان فهرست امید در خصوص انتقال آب از سرشاخه های کارون به روستاهای کرمان با وزیر نیرو صحبت داشتند که چیت چیان خبر اجرایی شدن طرح را تکذیب و آن را تنها یک شایعه عنوان کرد.
وی افزود: بر اساس اظهارات وزیر نیرو، موضوع انتقال آب از سرشاخه های کارون به کرمان هنوز به اطلاع رئیس جمهوری نرسیده است و در سفر هیات دولت به استان کرمان هیچ گونه کلنگ زنی مبنی بر آغاز طرح انتقال آب انجام نخواهد شد.
الباجی با بیان اینکه فرصت گفت و گو با وزیر نیرو بسیار اندک بود گفت: مساله انتقال آب از سرشاخه های کارون توسط منتخبان خوزستان با رئیس جمهوری مطرح نشده و این تنها یک شایعه در فضای مجازی است.
منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ادامه داد: در حاشیه اجلاس منتخبان، ۱۸ نماینده خوزستان نامه ای دال بر ممانعت از واگذاری پالایشگاه نفت آبادان به بخش خصوصی نیز امضا کردند.
وی گفت: همچنین در خصوص تغییرات استانداران از جمله استاندار خوزستان با وزیر کشور و وزیر اطلاعات صحبت شد که این قضیه را منتفی دانست.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.