مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان: مدارس شهرهای هم مسیر کارون برای اسکان آماده شدند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از آمادگی مدارس روستایی و شهری هم مسیر کارون برای اسکان سیل زدگان احتمالی خبر داد.
محمد تقی زاده با اشاره به آماده باش کامل نیروهای آموزش و پرورش در مدارس روستایی شهرهای دزفول، شوش، اندیمشک، باوی ، آبادان و دیگر مناطق در معرض خطر استان گفت : تاکنون حدود دو هزار نفر در مجتمع ورزشی شهید ناحی دزفول و ۱۵۰ نفر در مدارس شهر امام ( از شهرهای اقماری دزفول) اسکان داده شدند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ مدرسه ای در جریان جاری شدن سیل آسیب ندیده است، اظهار کرد: طبق گزارش های رسیده از شهرهای مختلف ، شرایط تحت کنترل ستاد بحران است و تنها در دزفول عشایر اطراف رودخانه دچار مشکل شده اند که در مجتمع ورزشی ناحی آموزش و پرورش اشکان داده شدند.در شهر شوش هم مدارسی برای اسکان در نظر گرفته شده است.
تقی زاده افزود: مدیران مدارس در روستاها و نیروهای حراست به همراه سرایداران و نگهبانان مدارس ضمن حفاظت فیزیکی مدارس با عوامل ستاد بحران ، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها برای اسکان روستاییان سیل زده همکاری دارند و تعدادی از آنها تا پاسی از شب گذشته در حال خدمت رسانی و نصب چادر برای سیل زدگان بودند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار نظر در مورد تعطیلی مدارس در روز شنبه را به تصمیم ستاد بحران و ادامه شرایط آب و هوایی استان موکل کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.