کلیه مدارس و دانشگاه‌های ۱۸ شهرستان خوزستان روز چهارشنبه تعطیل است + اسامی شهرها

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: باتوجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و وقوع پدیده طوفان در بیشتر نقاط استان برای چهارشنبه ۲۵ فروردین‌ماه، با تصمیم مدیریت بحران کلیه مدارس و مراکز آموزش عالی ۱۸ شهرستان استان تعطیل است.

هاشم بالدی گفت: فردا چهارشنبه کلیه مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دانشگاه در نوبت‌های صبح و بعدازظهر در شهرستان‌های اهواز، دزفول، اندیمشک، شوش، شوشتر، لالی، ایذه، باغملک، حمیدیه، باوی، بهبهان، آغاجاری، دشت آزادگان، اندیکا، گتوند، مسجدسلیمان، هویزه و کارون تعطیل خواهد بود.

وی با بیان این‌که این تصمیم بنا به پیش‌بینی‌ هواشناسی استان در خصوص آبگرفتگی معابر و وقوع پدیده طوفان و وزش باد شدید در بیشتر نقاط شمالی و شرق استان اتخاذ شد، تصریح کرد: با توجه به وقوع بارندگی شدید و در پی آن آبگرفتکی معابر سطح شهر، و همچنین پیش‌بینی بروز طوفان و وزش باد شدید با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت که ممکن است موجب برخاستن غبار محلی نیز شود، مدارس و دانشگاه‌ها ۱۸ شهرستان استان فردا تعطیل شده است.

بالدی خاطرنشان کرد: اعلام تعطیلی فردا باتوجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی از بارش شدید و مشکلات بارندگی و در وهله دوم وزش باد شدید و طوفان اتخاذ شده است.

ایسنا/**

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سلام من ماهشهری هستم خیلی نامردیه که ماهشهر تعطبل نشد
  • سربندر سیل اومده.چرا تعطیل نکردن مدارسشو؟