در دولت یازدهم ؛ افزایش تعداد احزاب سیاسی خوزستان به ۳۰ حزب

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به حمایت دولت یازدهم از فعالیت احزاب و گروههای سیاسی گفت:تعداد احزاب و گروه های سیاسی در خوزستان در دولت یازدهم از ۱۲ گروه و حزب به ۳۰ گروه افزایش یافته است که نشانه حمایت دولت از فعالیت های سیاسی است.

فرج الله خبیر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا سیاست دولت تدبیر و امید را فراهم کردن زمینه فعالیت همه احزاب و گروه های سیاسی عنوان کرد و افزود:با حمایت صورت گرفته شاهد افزایش تعداد گروه ها در سطح خوزستان بوده ایم ضمن اینکه اکثر گروه های سیاسی ثبت شده در شهرستانهای مختلف بوده که بیانگر تلاش شهرستان ها در فعالیت های سیاسی است.
وی افزود:وظیفه دولت فراهم آوردن بستر مناسب برای حضور و فعالیت این گروه هاست ضمن اینکه گروه ها و احزاب باید در چارچوب قانون فعالیت سیاسی خود را پررنگ تر کنند.
خبیر به لغو سخنرانی دکتر مصطفی معین در دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز اشاره کرد و گفت:دکتر معین با دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار بود سخنرانی کند که به دلیل تبلیغ صورت گرفته در فضای مجازی با حضور برخی نامزدها به رغم صدور مجوز فرمانداری لغو گردید.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان اظهار کرد: این مجوز به شرط عدم تبلیغ نامزدها در فضای مجازی صادر شده بود اما به دلیل رعایت نشدن این شرط و تبلیغ صورت گرفته پیش از زمان رسمی تبلیغات همچنین استفاده از مکان دولتی با حکم رییس قوه قضاییه و دادستان اهواز لغو شد.
وی زمان تبلیغات نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را از دوم تا هشتم اردبیهشت ماه عنوان کرد و گفت:امکان استفاده از فضای مجازی برای نامزدها و هواداران آنان با رعایت قانون و پرهیز از تخریب سایر نامزدها وجود دارد.
انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد که نتیجه شش حوزه انتخابیه در خوزستان به دور دوم کشیده شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.