آغاز ساخت شهرک ترافیک خوزستان در نیمه اول امسال

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس پلیس راهور خوزستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت شهرک ترافیک خوزستان در نیمه اول سال جاری خبر داد.

سرهنگ قاسم قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: مراحل آغاز کار ساخت شهرک ترافیک استان با عنوان مجتمع آموزشی-فرهنگی ترافیک خوزستان با برگزاری جلسات مستمر از سوی استانداری خوزستان و مجموعه راه و شهرسازی و مشاوران استان در حال پیگیری است و امیدوار هستیم که عملیات اجرایی این شهرک در نیمه اول سال ۹۵ آغاز شود.

وی افزود: مکان ساخت شهرک ترافیک در منطقه سه‌راه تپه در مجاورت ترمینال شرق و جنب پلیس راهور در نظر گرفته شده است. این شهرک در زمینی به مساحت ۸۵ هکتار ایجاد خواهد شد و محوطه آن تا منطقه صنایع فولاد ادامه دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان عنوان کرد: جهت ارائه آموزش‌های مرتبط با ترافیک و قوانین راهنمایی و رانندگی، امکانات لازم آموزش‌ تئوری و عملی در شهرک ترافیکی خوزستان فراهم می‌شود. همچنین پیست‌های سرعت موتورسواری و رانندگی جهت تخلیه هیجانات، سالن‌های غذاخوری و کلیه امکانات تفریحی در این شهرک ایجاد خواهد شد.

 عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.