سلفی در کارون جان سه نوجوان را به خطر انداخت

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از  به خطر افتادن جان چند نوجوان اهوازی در پی ماجراجویی برای عکس گرفتن در یک قایق در حاشیه ساحل کارون خبر داد.

امیر نجفی اظهار کرد: ساعت ۱۵:۱۰ روز گذشته (۱۷ فروردین ماه) در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از به خطر افتادن جان ۳ نوجوان در قایقی در حوالی پل طبیعت داده شد.

وی ادامه داد: تیم امداد و نجات آبی از نزدیک‌ترین کمپ امداد آبی به همراه غواصان و تجهیزات تخصصی به محل گزارش‌شده اعزام شدند.

نجفی افزود: در این حادثه ۵ نوجوان به قصد گرفتن عکس به داخل قایقی در رودخانه می‌روند، دو نفر از آنها جدا شده به ساحل بازمی‌گردند و سه نفر دیگر در داخل قایق می‌مانند ولی قایق به دلیل ایجاد تلاطم و باز شدن طنابی که آن را ثابت نگه‌می‌داشت، از حاشیه رودخانه جدا شده و در جریان آب قرار می‌گیرد.

وی گفت: تیم امداد و نجات آبی موفق می‌شود در کمترین زمان ممکن خود را به قایق رها شده در سطح رودخانه کارون برساند و همزمان با مهار و کنترل قایق سرگردان، سرنشینان را به قایق امداد آبی منتقل کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی به موقع و سرعت عمل آتش‌نشانان در این حادثه، به شخصی آسیب وارد نشد و تیم امداد و نجات آبی سازمان آتش‌نشانی موفق به نجات جان در خطر افتادگان این حادثه شد.

نجفی گفت: علی‌رغم تمام هشدارها و توصیه‌های ایمنی در خصوص حوادث آشکار و پنهان رودخانه کارون، باز مشاهده می‌شود که برخی از شهروندان جان خود را با سهل‌انگاری در عدم رعایت نکات ایمنی به خطر می‌اندازند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.