دستگیری سارقان مسلح احشام در دزفول/ سقوط یک زن از کوه در سیزده به در لالی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: جانشین فرمانده نیروی انتظامی دزفول از دستگیری سارقان مسلح و سابقه دار احشام در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ عبدالسادات دستاران اظهار کرد: ماموران گشت نامحسوس پلیس آگاهی شهرستان دزفول هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و در تعقیب و گریز این خودرو را متوقف کردند. وی افزود: با تعقیب و گریز ماموران انتظامی این خودروی پژو را در زمین های کشاورزی متوقف کردند اما دو سرنشین آن اقدام به فرار کردند. جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: با سرعت عمل ماموران پلیس و شلیک هوایی، این متهمان دستگیر و به پلیس آگاهی دزفول منتقل شدند. دستاران با بیان اینکه متهمان به سه فقره سرقت مسلحانه و ۱۰ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، یادآور شد: دو متهم پرونده از افراد سابقه دار هستند که در چندین پرونده کلاهبرداری سکه های تقلبی تحت تعقیب پلیس بودند.

رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک زن ۲۲ ساله روز ۱۳ بدر در شهرستان لالی در حادثه سقوط از کوه از مرگ نجات یافت. مجتبی طحان شنبه بیان کرد: این حادثه جمعه در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ۱۳ فروردین در منطقه لالی رخ داد.
وی بیان کرد: فرد مصدوم از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب شد که با همکاری جمعیت هلال احمر اهواز و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شفای مسجد سلیمان منتقل شد. طحان ادامه داد: حال فرد مصدوم مساعد اعلام شده است.
رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همچنین روز گذشته در ساعت ۸:۵۰ دقیقه در جاده شوشتر به اهواز یک دستگاه پراید با عابر پیاده برخورد کرد که باعث مصدوم شدن یک نفر و انتقال وی به مرکز درمانی شد. شهرستان لالی از جنوب به شهرستان مسجدسلیمان، از شرق و جنوب شرقی به شهرستان اندیکا، از جنوب غربی به گتوند، از شمال و شمال غربی به سردشت دزفول محدود می شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.