استاندار مقتدایی: مردم نگران نباشند/ تردد خودروهای اروندی بر اساس طرح توسعه پایدار استان‏، در سراسر خوزستان بلامانع است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: تردد خودروهای اروندی مستند بر طرح توسعه پایدار استان خوزستان بوده و حکم دیوان عدالت اداری بر پایه بخشنا‌مه‌ای است که استانداری، پیش از این بخشنامه مذکور را لغو و بلااثر اعلام کرد بود، لذا تردد خودروهای پلاک اروند در سرتاسر استان قانونی بوده و مردم نگران نباشند.

دکتر عبدالحسن مقتدایی‏ گفت: با اشاره به اینکه رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر لغو نامه استاندار خوزستان با موضوع تردد خودروهای اروندی بر اساس شکایت سازمان بازرسی کل کشور و مربوط به اقدامات این سازمان از دو سال قبل بوده است، توضیح داد: رأی دیوان عدالت اداری مستند به نامه‌ای بوده است که قبل از صدور حکم دیوان عدالت اداری، توسط استانداری خوزستان لغو و بلااثر اعلام گردیده بود.

وی ادامه داد: پس از لغو نامه مذکور توسط استانداری خوزستان‏، مصوبه دیگری از سوی شورای تأمین استان جایگزین آن شد که بر اساس مستندات دارای طبقه بندی و ابلاغی از سوی شورای امنیت کشور و با تاکید شورای عالی امنیت ملی با موضوع اجرای طرح توسعه پایدار استان خوزستان است و از پاییز سال ۱۳۹۲ جهت اجرا به استانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط در خوزستان ارجاع گردیده بود.

مقتدایی افزود: استانداری خوزستان ضمن انجام و اجرای حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر لغو نامه پیشین استاندار خوزستان به اطلاع کلیه ذی‌نفعان می‌رساند که اجرای طرح توسعه پایدار استان خوزستان که در آن تردد خودروهای پلاک اروند نیز بخشی از مصوبه طرح می‌باشد‏‏، به کلیه سازمان ها و دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ و تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان کمافی‌السابق بلامانع اعلام گردیده است.

استاندار خوزستان در پایان مجددا تاکید کرد: موارد مطروحه در خصوص حکم صادره از سوی دیوان عدالت اداری که در فضای مجازی منتشر گردیده و همچنین مصوبه شورای تأمین استان مبنی بر اجرای طرح توسعه پایدار، دو مقوله جداگانه بوده و ارتباطی به مصوبه اخیر‌الذکر شورای تأمین استان خوزستان در خصوص تردد خودروهای پلاک اروند ندارد.

عبدالحسن مقتدائی استاندار خوزستان دو سال پیش برای جبران عقب افتادگیهای استان خوزستان و برای جبران مقاومتهای مردم سرافراز خوزستان و با تلاشهای قانونمند اقدام به مجوز تردد خودروهای پلاک اروندی در سطح استان کرد.
این مجوز و تصمیم استاندار خوزستان موجی از شور و شادی و شعف در بین مردم استان خوزستان بوجود آورد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سلام آقای مقتدایی شیر مادرت حلات
  • درود بردکتر مقتدایی غیور وزحمت کش این رو هم بگم من اصلا ماشین اروندی ندارم
  • جناب دکتر مقتدایی فرزند شیرحلال خورده خوزستان. بهت افتخار میکنیم. جناب طرفی سپاسگذارم از انتشار به موقع و دقیق اخبار استان
  • شیرمقتدایی سالاری به قرآن مرد می خواب استاندار نترس
  • آقای استاندار چطور همچین نظری میدهید. چندی روز قبل از سال نو ؛ قوه قضائیه رسما" افزایش نرخ جریمه های رانندگی را لغو کرد. ولی راهنمایی و رانندگی کار خودش را انجام داد. حالا این مجوز شما که استانی است و آن رأی دیوان عدالت اداری. چه بر سر مردم میآید خدا عالم است
  • سلام این طرح برای پولدارها میباشد وخودمردم آبادان بعلت بالا رفتن قیمت خودروی اروندی ازآن استفاده نمی کنند وصرفا پولدارهای شهرهای مجاور سود برده اند
  • جناب آقای مقتدایی ممنون از زحمات شما
  • استاندارخوزستان حکم صادره از دیوان عدالت اداری رالغو کرد مگه دیوان عدالت اداری زیرنظراستانداری که ابطال بکن تازه طرح پلاک اروندی برای گولدارها مردمدخوزستان همه از قشر ضعیف که نان شبشان راهم نمی توانن دربارن ماشین خارجی برای چی؟
  • استاندارخوزستان حکم صادره از دیوان عدالت اداری رالغو کرد مگه دیوان عدالت اداری زیرنظراستانداری که ابطال بکن تازه طرح پلاک اروندی برای پولدارها مردم خوزستان همه از قشر ضعیف که نان شبشان راهم نمی توانن دربیارن ماشین خارجی برای چی؟