با حرکات پرخطر خودرو و افرادی که مخل آرامش عمومی باشند برخورد جدی خواهد شد/ افرادی که در چهارشنبه آخر سال رفتارهای پرخطر داشته باشند تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند شد/ یک میلیون و ۳۲۰ هزار قطعه انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد/ آغاجاری لرزید

عصر جنوب – asrejonoob.ir: چند خبر کوتاه از شهرستان های استان خوزستان

توقیف خودروهای مخل آسایش عمومی، اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی

اسحاقی با اشاره به انجام حرکات نمایشی غیرقانونی و مخاطره آمیز توسط برخی رانندگان و توقیف این خودروها، اضافه کرد: با حرکات پرخطر با خودرو و افرادی که مخل آرامش عمومی باشند برخورد جدی خواهد شد و  خودروهای متخلف توقیف و سه ماه روی داربست قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه با  افرادی که در چهارشنبه آخر سال رفتارهای پرخطر داشته باشند تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند شد، عنوان کرد: طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و ایمنی و مجموعه ای از عملیات ها در همین راستا در دست اجرا است و امیدواریم رفتارهای قانون مدارانه مردم در رفتارهای ترافیکی شاهد کاهش حوادث رانندگی باشیم.

** فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره با افزایش ۱۱ درصدی کشف مواد محترقه پیش از چهارشنبه آخر سال نسبت به پارسال گفت: یک میلیون و ۳۲۰ هزار قطعه انواع مواد محترقه از محل فروش این مواد در خوزستان کشف و ضبط شد.

**فرمانده انتظامی رامهرمز از کشف ۵۲۰۰ انواع ترقه در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با شادمانی مردم مخالف نیست اما با هنجار‌شکنان و کسانی که مخل نظم و آسایش مردم باشند به‌شدت برخورد خواهد کرد.

** زمین لرزه ای به قدرت ۴ ریشتر شهرستان آغاجاری در استان خوزستان را لرزاند.

 زمین لرزه ای به قدرت ۴ ریشتر در عمق ۹ کیلومتری زمین  ساعت ۱۴:۱۷ عصر امروز شهرستان آغاجاری در استان خوزستان را به لرزه درآورد. گفتنی است این زمین لرزه خسارت جانی و مالی نداشته است.
** فرمانده انتظامی شهرستان “بهبهان” از کشف ۶۴هزار و ۸۰۰ عدد مواد محترقه خارجی غیر مجاز خبر داد .
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.