آخرین نتایج رسمی و غیر رسمی شمارش آرا انتخابات مجلس در خوزستان (به روز شد)

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بر اساس اعلام فرمانداری‌های شهرستان‌های خوزستان، اولین نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس دهم در حوزه های انتخابیه استان اعلام شد.

در حوزه‌های انتخابیه‌ای که شمارش آرای آن‌ها به پایان رسیده است افراد زیر حائز اکثریت آراء شدند: 
خرمشهر: در این حوزه عبدالله ثامری از مجموع ۶۰ هزار و ۵۴۱ رای ماخوذه صحیح ۱۹هزار ۳۱۸ رای کسب و حائز اکثریت آراء شد.
رامهرمز و رامشیر: اقبال محمدیان ۲۵ هزار و ۴۵۵ رأی حائز اکثریت آراء شد و به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه راهی بهارستان شده است.
دشت‌آزادگان و هویزه و بستان: قاسم ساعدی با ۲۰ هزار و ۶۴۳ رأی به عنوان نفر اول حدود ۲۷ درصد آرا را به خود اختصاص داده و به مجلس راه یافت.
شادگان: شیخ مجید ناصری‌نژاد با ۳۵ هزار و ۶۹۸ رأی به عنوان نفر اول که حدود ۴۸ درصد آراء را به خود اختصاص داده و راهی بهارستان شد.
شوش: سید راضی نوری با کسب ۳۷ هزار و ۷۶۴ رای، به عنوان نماینده منتخب مردم در شهرستان شوش انتخاب شد.

اندیمشک: بر این اساس  فریدون حسنوند با ۳۹ هزار و ۹۳ رای با اختلاف زیاد نسبت به نفر دوم مستقیم به مجلس شورای اسلامی راهی شد.

جهانبخش قلاوند با ۲۴ هزار و ۹۰۴ رای و صید عیسی دارایی با ۲۳ هزار و ۳۶۰ رای در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

ایذه و باغملک: سید هادی طباطبایی با ۲۵ هزار و ۳۱۴ رای و هدایت‌الله خادمی با ۲۳ هزار و ۵۹۹ رای به مرحله دوم این رقابت راه یافتند.

لیست نهایی آرای ماخوذه توسط ستاد انتخابات این شهرستان منتشر شد.

دزفول: شمارش آرا در حوزه انتخابیه دزفول پایان یافت و عباس پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با کسب بیش از ۹۰ هزار رای به عنوان منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهی ساختمان بهارستان شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل آرای ماخوذه در حوزه دزفول، بیش از ۲۰۰ هزار رای بوده است.

بهبهان: با پایان شمارش آرا در حوزه انتخابی بهبهان محمودرضا ضرغامی(اصلاح‌طلب) با کسب ۲۰۷۳۷ رای و حبیب‌الله کشت‌زر(مستقل) با کسب ۱۵۷۴۴ رای توانستند به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کنند.

مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا: با پایان یافتن شمارش آرا در حوزه انتخابی مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل علی عسکر ظاهری با ۲۵ هزار و ۴۶۲ رأی و علیرضا ورناصری با ۲۳ هزار و ۳۰۲ رأی به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

کار شمارش آرا در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی به پایان رسید و هیچ یک از ۱۶ نامزد این حوزه موفق به احراز یک چهارم مجموع آرای مأخوذه نشدند و رقابت به دور دوم کشیده شد.

ماهشهر و امیدیه و هندیجان: در این حوزه انتخابیه حبیب آقاجری با کسب ۲۹ هزار و ۵۲ رأی و علی گل‌مرادی با کسب ۲۸ هزار و ۶۸۷ رأی از کل آرای مأخوذه به دور دوم راه پیدا کردند.

شوشتر و گتوند: در انتخابات مجلس شورای اسلامی با پایان شمارش آراء، سهراب گیلانی با کسب ۳۶ هزار و ۹۴۹ رأی از مجموع ۱۳۱ هزار و ۴۶۷ رأی مأخوذه در حوزه شهرستان شوشتر و گتوند و با کسب ۲۸ درصد از کل آراء، در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

این گزارش در حال تکمیل است …
غیر رسمی/*

حوزه انتخابی اهواز ، باوی، حمیدیه و کارونشنیده ها حاکی از آن است که شمارش آراء در اهوار به پایان رسیده است و فقط چند صندوق سیار باقی مانده است.

بر این اساس افراد زیر به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند:

همایون یوسفی(اصلاح طلب)
جواد کاظم نسب(اصلاح طلب)
علی ساری(اصلاح طلب)
سیدشریف حسینی(رهروان)
شکرخدا موسوی(اصولگرا)
شبیب جویجری(صدای ملت و اعتدال و توسعه)

لازم به دکر است که که دور دوم انتخابات مجلس نیمه دوم فروردین یا نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار می شود.

حوزه انتخابیه آبادان:
عامر کعبی با کسب ۲۷ هزار و ۷۲۶ رای نفر اول

جلیل مختار با کسب ۲۵ هزار و ۴۱۲ رای نفر دوم

همچنین آقایان غلامرضا شرفی با کسب ۲۳ هزار و ۴۱۸ رای و سیدمحمد مولوی با کسب ۱۶ هزار و ۱۲۶ رای در دور دوم انتخابات برای تکیه دادن به صندلی سبز بهارستان با هم رقابت می‌کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.