تکذیب خبر “اختلافات در اردوگاه اصلاح طلبان خوزستان”/ عضو ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان: با تمام توان در حال بررسی هستیم، فهرست نهایی به زودی اعلام می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: صبح امروز یکی از خبرگزاری های استان خوزستان مطلبی تحت عنوان “سردرگمی اصلاح‌طلبان خوزستان برای ارائه لیست” منتشر کرد که این خبر از سوی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان تکذیب شد.

این خبرگزاری در بخشی از گزارش خود آورده بود: “اصلاح‌طلبان خوزستان تا امروز به هیچ جمع‌بندی برای ارائه لیست نرسیده‌اند و اختلافات گسترده آن‌ها را دچار سردرگمی کرده است.”

لحظاتی پیش خبرنگار سیاسی عصر جنوب طی تماس تلفنی با یکی از اعضای شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خوزستان موضوع را جویا شد که این عضو ائتلاف سیاسی گفت: برخی رسانه ها و جریانات بیم ائتلاف جریان بزرگ اصلاحات و اعتدال را دارند، چرا که این اتحاد می تواند باعث شکست سنگین این جریان تندرو شود. از همین رو با شایعه سازی و انتشار اخبار نامید کننده درصدد آنند تا موجی از ناامیدی را در آستانه انتخابات مهم ۷ اسفند حاکم کنند.
این فعال سیاسی در ادامه ضمن تکذیب هرگونه اختلاف در شورای سیاست گذاری ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدال گرایان گفت: با تمام توان در حال بررسی هستیم و از فردا کار جمع بندی نهایی را آغاز خواهیم کرد و به زودی فهرست نهایی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.