معاون استاندار خوزستان: به تایید عماد امیدواریم / افراطیون رای نمی آورند/ اکثریت مجلس آینده با اعتدال گرایان خواهد بود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون استاندار خوزستان گفت : مدارک نشان می دهد که علی عماد برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهلت قانونی استعفا داده است و امید داریم ایشان تایید شوند .

جمال عالمی نیسی در گفت و گو با خبرنگار پانا با اظهار اینکه مجموعه ی نیروهای استانداری خوزستان نیز هم گام با سایر هم وطنان در راهپیمایی شرکت کردند و در صحنه حاضر هستند، گفت: ۲۲ بهمن روز حضور ملت و عزت و سرافرازی و آزادی ایران است و روزی است که جمهوریت نظام به نمایش گذاشته می شود و جمهوریت نظام یعنی حضور مردم در تمامی صحنه ها و یکی از صحنه هایی که برای نظام تعیین کننده می باشد ، صحنه ی انتخابات است .
وی با اشاره به اینکه تلاش می شود تا تمامی جریانها در انتخابات نماینده داشته باشند ، اظهار کرد:البته رد صلاحیت های گسترده بی تاثیر نخواهند بود ولی چون شرکت در انتخابات هدف بزرگی است و نظام را تقویت می کند ، لذا مردم در صحنه ی انتخابات حضور خواهند یافت.
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با اشاره به وضعیت امروز دنیا ، خاطر نشان ساخت: درشرایط کنونی دنیا ،لزوم حضور مردم در انتخابات  به چشم می خورد و رد صلاحیت ها نخواهند توانست اراده ی مردم را برای شرکت در انتخابات تحت الشعاع قرار دهند .
وی با تاکید براینکه اکثریت مجلس آینده با اعتدال گرایان خواهد بود ،تصریح کرد: مردم از افراط و تفریط خسته شدند و در هر دو طیف چپ و راست ، افراطیون شانسی برای ورود به مجلس نخواهند داشت. البته این یک پیش بینی است و رای مردم تعیین کننده است .
عالمی نیسی اضافه کرد: البته منظور از اعتدالیون نیروهای اصلاح طلب و اصول گرایی می باشد که عملکرد اعتدالی دارند .
معاون استاندار خوزستان در عین حال با اشاره به رد صلاحیت علی عماد گفت: علت رد صلاحیت  معاون پیشین  توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان، تاریخ استعفایش ذکر شده است.
 وی افزود: استعفای وی را استاندار خوزستان یک روز بعد از مهلت مقرر پذیرفت البته مدارک نشان می دهد که علی عماد برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، در مهلت قانونی استعفا داده است و امید داریم ایشان تایید شوند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.