نمایشگاه بهاره در خوزستان برپا می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نمایشگاه بهاره ویژه عرضه کالای نوروز نیمه اسفند ماه امسال در استان خوزستان برگزار می شود.
معاونت بازرسی و نظارت برقیمت های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: نمایشگاه بهاره ویژه عرضه کالای نوروز نیمه اسفند ماه امسال در استان خوزستان برگزار می شود.

ابوالقاسم کوره چینی در حاشیه نشست تنظیم بازار استان در محل اداره کل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد:به دلیل اعتراض اصناف امسال قرار بود در استان خوزستان همچون کل کشور نمایشگاه بهاره تشکیل نشود که با رایزنی هایی که استان انجام داد با تشکیل این نمایشگاه در استان موافقت شد.

وی اضافه کرد: از واحدهای تولیدی و تعاونی ها خواسته شده که در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

کوره چینی گفت: امسال اصناف خرده فروش در نمایشگاه اجازه حضور ندارند به دلیل اینکه کالاهای کهنه و قدیمی خود را عرضه می کنند.

معاونت بازرسی و نظارت برقیمت های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان افزود: بر خلاف سال ۹۱ و ۹۲ قیمت کالا در بازار ثبات دارد و فراوانی کالا در بازار بسیار مناسب است.

وی با اشاره به بازرسی قیمت کالاهای بازار ایام نوروز گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان پایش بازار را برای بررسی قیمت کالاهای ایام نوروز انجام می دهند.

کوره چینی با اشاره به اینکه این طرح از ۱۵ اسفندماه امسال آغاز می شود گفت: در ۹ ماه امسال ۱۷۲ هزار بازرسی از بازار استان انجام گرفت که ۱۲ هزار پرونده تخلف گرانفروشی به ارزش ۱۹۱ میلیارد ریال تشکیل شد.

نمایشگاه عرضه کالای عید نوروز به منظور تعادل قیمت کالا در بازار ایام نوروز همه ساله در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

نمایشگاه عرضه کالای نوروزی اهواز در نمایشگاه دائمی برگزار می شود.ایرنا/**
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.