هواشناسی خوزستان هشدار داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پیش از ظهر امروز بارش باران در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شد و این در حالی است که ستاد بحران استان نسبت به بارندگی‌های این روز هشدار داد.

همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود سامانه بارشی جدید از صبح امروز به مناطقی از کشور وارد شد و استان خوزستان پس از چند روز سرما و عدم بارش باران امروز تحت نفوذ این سامانه قرار گرفت.

با این وجود دقایقی پیش بارش‌ها در اکثر شهرهای این استان آغاز شده و این در حالی است که همین بارش‌ها در برخی از شهرها موجب آب‌گرفتگی معابر عمومی شد.

بارش‌ها در ارتفاعات برخی از مناطق استان خوزستان از جمله شهرستان ایذه، باغملک، مسجدسلیمان و مناطقی از شهرستان دزفول به‌صورت برف گزارش شده است.

با توجه به هشدارهای ستاد بحران استان خوزستان و احتمال لغزندگی جاده‌ها، انتظار می‌رود رانندگان در طول مسیر با رعایت موارد ایمنی حرکت کنند.

با احتمال بارش برف در جاده‌های مسیر شمالی و شرقی استان خوزستان به اصفهان و چهارمحال و بختیاری همراه داشتن زنجیرچرخ برای رانندگی در این مسیرها توصیه می‌شود.

محور شهرستان ایذه به‌سمت استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و محور اندیکا و شهرستان مسجدسلیمان واقع در منطقه تاراز به چهارمحال و بختیاری همواره در طول بارش‌های زمستانی شاهد ریزش برف هستند و بسته بودن این جاده‌ها در سال‌های گذشته و بارندگی‌های گذشته گزارش شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد بحران استان خوزستان نیز صبح امروز با صدور اطلاعیه‌ای برای فرمانداران شهرستان‌های مختلف از آماده بودن برای سیلاب‌های احتمالی خبر داده بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • باسلام.دزفول اصلا بارون نبود حتی نیمه ابری بود.چرا شایعه میزارید!