مقتدایی: حضور و تعدد کاندیداها موجب رونق بیشتر انتخابات می‌شود/ فهرستی از کاندیداهای رد صلاحیت شده را به معاون اول رییس جمهور فرستاده ایم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: امیدوارم با اقداماتی که صورت گرفته نتیجه‌ای حاصل شود؛ حضور و تعدد کاندیداهای مطرح و قابل، می‌تواند موجب رونق بیشتر انتخابات باشد.
استاندار خوزستان گفت: حضور و تعدد کاندیداهای مطرح و قابل، می‌تواند موجب رونق بیشتر انتخابات شود. فهرستی از کاندیداهای مطرحی که رد یا عدم احزار صلاحیت شده اند را به معاون اول رییس جمهور فرستاده ایم

عبدالحسن مقتدایی با اشاره به دیدار دست‌اندرکاران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان و وزیر کشور با مقام معظم رهبری، عنوان‌کرد: در این دیدار بر اجرای مرّ قانون و اقدام جهت مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید شد.

وی افزود: اظهارنظرهای متفاوتی در خصوص ردصلاحیت‌ها صورت گرفته و رییس جمهور هم نقطه نظرات خود را بیان کرد و در نهایت ختم به برگزاری جلسات و بررسی‌های بیشتر شد تا قالب نقطه نظرات مردم در نظر گرفته و یک مشارکت کاملی ایجاد شود.

استاندار خوزستان بیان‌کرد: این رایزنی‌ها و تعاملات صورت گرفته است و امیدواریم شاهد حضور همه جناح‌ها و همه افراد تاثیرگذار و دلسوز نظام باشیم و شخصیت حقیقی یا مجموعه شخصیت حقوقی در قالب جمعیت‌های سیاسی بتواند در مجلس حضور پیدا کند زیرا اگر ما مجلسی کاردان، کارآمد، باسواد، مسلط و دلسوز با نگاه ملی داشته باشیم خیلی از معضلات ما حل می‌شود.

مقتدایی خاطرنشان‌کرد: امیدوارم با اقداماتی که صورت گرفته نتیجه‌ای حاصل شود؛ حضور و تعدد کاندیداهای مطرح و قابل، می‌تواند موجب رونق بیشتر انتخابات باشد. انتخابات همیشه یک رفراندوم و پشتوانه برای انقلاب بوده است و همه باید همت کنیم که این امر تحقق پیدا کند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.