تجمع کارکنان رسمی پتروشیمی‌های واگذارشده مقابل وزارت نفت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: صبح امروز (۵ بهمن) جمعی از کارکنان رسمی پتروشیمی‌های واگذار شده به بخش خصوصی در عسلویه و ماهشهر در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت استخدامی خود مقابل وزارت نفت در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ کارکنانی که در این اجتماع صنفی حضور داشتند گفتند: حدود ۱۵۰ نفر هستیم که از قبل خصوصی سازی واحدهای پتروشیمی به استخدام وزارت نفت درآمده بودیم اما در حال حاضر که مدیریت و مالکیت این واحدها از دست دولت خارج شده‌است از بابت دسترسی به برخی مزایای استخدامی و بازنشستگی که در چارچوب قوانین استخدامی وزارت نفت تعریف شده است با ابهاماتی روبرو هستیم.

به گفته این کارکنان اجتماع صنفی امروز با به هم پیوستن گروه‌هایی از کارکنان رسمی واحدهای پتروشیمی مستقر در مناطق مختلفی همچون بندرامام و ماهدشت در استان خوزستان و منطقه عسلویه در استان بوشهر تشکیل شده است.

به گفته این فعالان، از زمان واگذاری مدیریت و مالکیت این واحد‌ها به بخش خصوصی وضعیت استخدامی آن‌ها با ابهاماتی مواجه شده است و این مسأله موجب نگرانی کارکنان رسمی این واحدهای اقتصادی را فراهم کرده است.

۶۲۲۸۱_۱۶۷
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • با تشکر از انعکاس فور ی خبر تجمع کارکنان رسمی پتروشیمی. در خبر بالا به اشتباه ماهدشت قید شده است که بندر ماهشهر صحیح میباشد.