استاندار: مسوولان استقلال اهواز هر چه سریع‎تر اعلام انصراف کنند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان تاکید کرد، مسوولان تیم فوتبال استقلال اهواز باید هرچه سریع‎تر اعلام انصراف کنند تا ما بتوانیم زمام امور این تیم را به دست بگیریم.

عبدالحسن مقتدایی در گفت‎وگو با (ایسنا)، با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال اهواز و تکلیف این تیم در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور، اظهار کرد: استقلال اهواز چون تیمی خصوصی است، وضعیت آن نسبت به تیم‎های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان متفاوت است و دنبال این هستیم تا آن‎ها واگذاری را رسماً اعلام کنند تا ما نیز مراحل بعدی را انجام دهیم.

وی افزود: خوشبختانه مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان وارد کار شده است و در حال سروسامان دادن به تیم است؛ ولی استقلال اهواز چون کاملاً مربوط به بخش خصوصی است و امتیاز آن مربوط به فرد است، مسوولان آن باید به شکلی هر چه سریعتر اعلام انصراف کنند تا ما خودمان کار را به دست بگیریم و هر چه سریعتر وضعیت این تیم سروسامان یابد.

استاندار خوزستان خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر مسوولان تیم باید هر چه زودتر به همان قیمتی که تیم را خریدند، آن را واگذار کنند تا ما نیز هر چه سریع‎تر تیم را در اختیار دستگاه‎های دیگر قرار دهیم تا آن را اداره کنند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.